AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #1 Skrevet 9. november 2015 Møtt ei fantastisk jente som jeg skal flytte inn med. Vi har ofte sex men som tittelen sier kommer hun sjeldent, dessverre. Jeg vet ikke helt hva jeg gjør feil, føler jeg tar hensyn og forsøker det meste av stillinger og bruker hele verktøykassa. Jeg er stor og hun trang, det er ingen fysiske begrensninger. Hun foretrekker å være submissiv i sengen og det passer fint for jeg har ingen problemer med å være dominant, men noen ganger skulle jeg ønske litt mer deltakelse. Har luftet dette for henne og der kommer hennes manglende selvtillit inn i bildet. Vi har hatt omtrent like mange partnere, men mens jeg nesten utelukkende har hatt positive seksuelle opplevelser, har hennes nesten utelukkende vært negative. Hun hadde sjeldent sex med eksen som nesten konsekvent fikk henne i tårer etter sex, jeg synes det er utrolig at hun holdt ut så lenge med ham. Uansett, jeg prøver å minne meg selv på at hun har gått fra å se på sex som noe som må gjennomgås og holdes ut, til noe som kan nytes. Det er jo en stor seier i seg selv, men jeg vet ikke helt hvordan jeg skal hjelpe henne videre med hennes selvtillit. Jeg tror hun fremdeles tenker for mye når vi har sex, hun blir frustert over at hun bruker lang tid på å komme og kommer lett inn i en negativ sirkel. Jeg har behov for en dame som er litt villere, som elsker pikk og ikke er sky for å vise det. En som ikke synes det er ekkelt å bli slikket 9/10 ganger eller friker ut over litt safter fordi fitta er "ekkel". Jeg håper hun kommer dit en dag, men frykter hun aldri gjør det. Jeg lurer også på om jeg lager et problem ut av ingenting, at jeg er urimelig og bør være tålmodig. Tenker å kjøpe noe frekt undertøy til henne...Det mangler et spørsmål, men gode råd er alltid velkomne. Anonymkode: b6e1f...d91
Egraf Skrevet 9. november 2015 #2 Skrevet 9. november 2015 Hun trenger nok litt tid som du sier selv. Hun trenger nok også noen flere gode seksuelle opplevelser, hvis det er slik at hun har hatt mange dårlige. Prøv å gi henne små dytt om gangen når dere har sex, så vil du kanskje se at hun vil åpne seg mer. Og ikke vær sky med å gi henne komplementer! Fortell henne at hun er deilig, at du faktisk liker saftene hennes, og å slikke henne osv. Dessverre er det mange jenter som vokser opp med en litt skrudd bilde av kroppen sin og seksualitet. Man føleri ofte at kroppen er "ekkel", og ofte så har man høye forventninger som ikke stemmer med virkeligheten. Mange jenter tror at de skal kunne komme bare av noen min med penetrering, og om de ikke gjør det så er det noe galt med de. Dette er noe man vokser av seg etterhvert som han har et sunt sexliv. Om hun ikke har hatt noe godt sexliv tidligere, så er vel kanskje noe hun må lære seg sammen med deg.pass på at dere prater sammen om sex også. Fortell hva du ønsker i senga, men ikke på en sånn måte som gjør at hun føler at hun ikke strekker til. Prøv heller å oppmuntre henne. Og pass på å være tålmodig!
peppermyntete Skrevet 9. november 2015 #3 Skrevet 9. november 2015 Har du spurt henne konkret hva hun liker at du gjør med henne? Har hun noen fornuftige svar, altså, har hun sjekket ut dette på seg selv, rett og slett; onanerer hun? Vet hun hva hun liker og vil ha? Hvis ikke må hun jo nesten finne ut av dette/dere kan utforske sammen. Forklar henne at du synes hun er skikkelig deilig, og at det er helt greit at hun trenger lang tid. Vis henne dette hele tiden, at du tenner på henne og synes hun er flott. Gi klemmer, komplimenter, stryk på henne, kyss hele kroppen hennes. Få henne til å slappe av og nyte, ikke fokuser på manglende orgasme i første omgang men heller økt nytelse og gode opplevelser. Synes hun det er lettere i mørket? Ønsker hun å være nydusjet? Vil hun kline masse først? Osv osv 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Det høres ikke ut som at det er hennes manglende orgasmer som er problemet. At hun har et dårlig forhold til sex, tenker for mye og synes saftene sine er ekle er mye verre. Hun trenger nok tid og omsorg og må ta ting i sitt eget tempo. Det viktigste er at du ikke presser for mye på og blir for ivrig etter å gi henne orgasmer, for det kan drepe sexlysten og orgasmene hennes uansett hvor godt du mener det. Dersom hun ikke liker å bli slikket (for ja ikke alle damer liker å bli slikket) er det ikke lurt å insistere på å slikke henne ofte. Det kan bli et mas og føles som en forventning om at hun må komme snart, i tillegg til at hun kanskje bare synes det er vondt eller ekkelt, eller kanskje bare ikke synes det gir henne noen glede.Gi henne tid og snakk underveis. Få henne avslappet. Først når hun er avslappet og ikke føler noe press eller jag, vil hun få fullt utbytte av sexen og orgasmene kommer lettere.Det er også en mulighet at dere ikke er seksuelt kompatible dersom du ønsker ei som er vill i senga og hun kanskje aldri blir denne ville drømmen av ei dame. Anonymkode: 5a639...9f3 3
AnonymBruker 42 Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 (endret) Nå skal ikke jeg påstå noe som helst, men jeg tror også at årsaken til at mange damer/menn sliter med å komme er at man tenker og "stresser" for mye under sex, noe resulterer i at man ikke får sluppet seg helt løs og slappe av...Men... Så er det jo slik at det er veldig vanskelig å slappe av/ ikke tenke om man må konsentrere seg om akkurat det, eller at man stresser for å få orgasme... "catch 22" eller ond sirkel, som du sier, så man må jo være litt forsiktig på hvordan man går fram.Jeg har vært i samme situasjon som deg flere ganger, og det beste rådet mitt er å være tålmodig, vise at du ikke synes noe med henne er ekkelt, men heller tvert i mot, og at om hun IKKE skulle få orgasme hver gang, så er det i alle fall helt greit for deg, men samtidig vise at du er villig til gjøre ditt ytterste for at hun skal "nå i mål" om hun ønsker det. Min erfaring er i alle fall at det funker 100%.Edit... Endret 9. november 2015 av Beeblebrox
Ragnar89 Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Bare vent til hun blir eldre, er en grunn til at eldre damer er best. De slipper all hemninger og har generelt mye bedre selvtillit i sengA 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Hørtes kjedelig ut. Det kommer til å føles som et problem i lengden om dere flytter sammen.Jeg har flyttet sammen til kjæresten og jeg tenker det samme om han og sex som du tenker om damen din og sex, utenom manglende orgasme. dette ødelegger mye nå. Anonymkode: a3793...be3
Bimini Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Hmm.... Hun er garantert for anspent til å komme, så som flere over her sier, så er nok orgasmen det siste dere burde tenke på. Har dere lange forspill? Og da mener jeg lange. Utfordringen må nok være å få henne trygg nok til at hun tør å gi seg hen og vet med sikkerhet at hun kan både være trygg på seg selv OG deg. Hvis det er slik at hun har opplevd mye vondt i henhold til sex så ville jeg anbefalt å snakke med noen. Om det så bare er med ei ekstra god venninne. Vonde ting relatert til sex setter seg ikke bare i hodet, men også kroppen... Det er viktig at hun selv forstår problemet og har lyst til å få et normalt syn på sex igjen.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Jeg kjenner meg igjen i damen din, følelsen av lav selvtillit og at jeg er "ekkel". Det finnes håp!Jeg var i et destruktivt forhold i over 2 år, med en mann/gutt som var egoist i sengen. Han knuste selvtilliten min og hvis jeg ville at vi skulle utforske hverandre seksuelt, så ble jeg fortalt at jeg var unormal. Slikking var ekkelt, suging var ok ifølge han.God sex lærte jeg av kjæresten som kom etterpå.Han begjærte meg og kroppen min, og han fortalte det til meg nesten hele tiden før, under og etter akten. Oralsex ble plutselig ikke ekkelt lenger, og jeg var ikke ekkel selv om jeg ikke var nydusjet. Selvtilliten min bygget seg opp, og vi hadde et fantastisk sexliv. Sex etter noen glass vin hjalp også. Orgasme ble ikke unntaket, men regelen. 😊ikke kjøp sexy undertøy i gave før hun har fått opp selvtilliten! Og aldri spør "kommer du snart?", da starter i alle fall jeg på null igjen. Anonymkode: 5ab1f...5e3 1
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #10 Skrevet 10. november 2015 Hei, takk for gode svar.Jeg vil gjerne få det til å fungere mellom oss, tar derfor til meg det dere sier. Skal fokusere på det positive og fortsette å gjøre det jeg kan for å bygge opp hennes selvtillit. Tror det er lurt å få henne til å sette ord på tingene som dere skriver, god kommunikasjon = god sex. -ts Anonymkode: b6e1f...d91
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Gå en tur sammen, hvor du skaper nærhet og hvor kroppen hennes får slappe av. Dusj sammen og vask henne ømt og godt. Ta henne så til sengs og nyt henne med ord, lukt og gi komplementer for at du liker lukten av henne, slik henne ømt over alt og si hva du elsker å gjøre med henne. Legg deg verken over eller under, og du vil merke om hun er klar for mer. Kyss og ta deg god tid, berør alle hennes trygge soner. Merk deg hvor hun kysser eller stryker deg, hun inviterer deg til det samme. Si når hun er klar at du trenger henne og la.hun styre penetreringen hvis hun kommer der. Hun vet selv best hvordan ri deg til hun kommer. Imens hun elsker med deg, elsk tilbake som et speil av henne. Da er hun trygg. Anonymkode: 88e91...3c6
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå