DjBryllup Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 ... Morsomt å konstantere at mange britiske menn (og en del norske) - reiser til Asia, for å få seg litt ekte kjærlighet... De fleste ender opp med en grisk thai-jente som er 15 år yngre enn dem, og som har sydd inn magneter i lommene sine, slik atde skal få sugd mannen HELT TOM FOR PENGER !!!..Mange menn er nå lei av denne utnyttelsen, og har fått opp øynene for "ladyboys"..Selv er jeg litt skeptisk, men har slått opp på Google for å sjekke ut, + jeg traff på et par stk da jeg var på feriei Thailand for en tid tilbake...... - Jeg husker spesielt -- at disse jentene (jeg kaller dem det, fordi de var 100 ganger mer femin enn de vanlige jentene. .... ) de var veldig søte og snille, og så vidt jeg forstod det, sa tok de godt vare på mennene, og passet godt inn i rolle som kvinnen i huset. - Siden de opprinnelig er menn, - (i kvinnekropp) - kan man kanskje få både jentens vakkerhet - og jevnt med interessante samtaler... (Min erfaing er at mange "av de blonde jenteme jeg har vært sammen med - har SÅ LITE FORNUFTIG Å K0MME MED. AT JEG SELV - er inne på tanken.... - Jeg ser for meg en søt bitte liten slank smilende ladyboy.... - som gir alt for at jeg ska ha det bra.......-- Jeg kunne levd med det.... - selv om alt dette er litt nytt og skremmende for meg.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Mange av dem er råflotte. Anonymkode: 7697d...1d9 1
Tøytigern Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Mange av dem er råflotte.Anonymkode: 7697d...1d9Mulig det, men jeg har skjelden lest et mere egoistisk innlegg... 15
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Mulig det, men jeg har skjelden lest et mere egoistisk innlegg... Er enig med deg i det. Tviler på at den store drømmen er å være hushjelp og forhold er toveis. Anonymkode: 7697d...1d9 8
Gjest Raindrops Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Jeg ser ikke helt forskjellen på en "thai-jente" og en "ladyboy" (sånn uttover det helt åpenbare).Men jeg registrerer at retorikken du bruker om ladyboys er den samme retorikken som pleide å bi brukt når man snakket om "thai-koner". Interessant at de også har blitt for selvstendige og fått for mye selvrespekt til at de er konemateriale for menn som deg lengre.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Du får det hvertfall kjempebra i senga med en ladyboy. Jeg hadde meg en en nydelig ladyboy med store pupper. Aldri fått en så fantastisk BJ og aldri pult et bedre rumpehull.. Anonymkode: 179dc...11c
Tøytigern Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 (endret) Du får det hvertfall kjempebra i senga med en ladyboy. Jeg hadde meg en en nydelig ladyboy med store pupper. Aldri fått en så fantastisk BJ og aldri pult et bedre rumpehull..Anonymkode: 179dc...11cMed andre ord er det å være homofil/transgender thailender med sans for å kle seg opp som/ leve som kvinne, synonymt med å være god i senga... Aner jeg folk med gode evner for diskriminering, her?Jeg mener, det får være grenser for å putte folk i boks... Endret 9. november 2015 av Tøytigern 6
Tøytigern Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Innrømm det først som sist.TS og AB179dc...11c har en fetsih, og er stappfulle av både fordommer og forutinntatthet. Jeg sysn synd på dem dere treffer på og drar med i senga, med de holdningene dere har. 4
DjBryllup Skrevet 12. november 2015 Forfatter #11 Skrevet 12. november 2015 Mulig det, men jeg har skjelden lest et mere egoistisk innlegg...Da har du ikke lest mange innlegg - og sikkert ikke vært gift med en pengeutrpessende sleip grisk asiatisk jente, som kun har som mål å dra på shopping + feste + sende penger hjem til den gigantiske slekten. !
DjBryllup Skrevet 12. november 2015 Forfatter #12 Skrevet 12. november 2015 Med andre ord er det å være homofil/transgender thailender med sans for å kle seg opp som/ leve som kvinne, synonymt med å være god i senga... Aner jeg folk med gode evner for diskriminering, her?Jeg mener, det får være grenser for å putte folk i boks...Ikke diskriminering nei. - Bare møkk lei av å bli mishandlet og svindlet av en psykopat fra Thailand !
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #13 Skrevet 13. november 2015 Ja, for ladyboy er synonymt med god til å suge Akkurat som det å være blond er synonymt med å ha store pupper, eller rødhåret vill i senga.... Ehhh, eller hvordan var det igjen...Lykke til Anonymkode: dc70c...9fe 3
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #14 Skrevet 13. november 2015 I likestillinges "gullalder" synes jeg ikke det skiller mye mellom mann og kvinne i vårt samfunn, verken i kjønnsroller, eller egenskaper annet enn kvinnen/mannens naturlige anlegg for reproduksjon. Ergo enda en grunn for hvorfor forhold mellom likekjønnede bør aksepteres. Så ts bare finn deg en ladyboy, da slipper du dette med barnefordeling osv ved et samlivsbrudd. Anonymkode: 0668c...530
AnonymBruker Skrevet 13. november 2015 #15 Skrevet 13. november 2015 Hver sin smak, men jeg synes det er patetisk at disse mennene ikke tør å vedkjenne seg at de er bifile eller homofile - det er liksom kvinners "feil" at de blir dyttet over i den kategorien.Gjør som du vil men vær ærlig om det og ikke press selvhatet over på andre. Anonymkode: 44b36...d21 6
Gjest Sukkerbit Skrevet 13. november 2015 #16 Skrevet 13. november 2015 Haha, er enig i at dette er sånn typisk thaidametråd. Starter en tråd for å forsvare seg selv liksom og samtidig rakke ned på norske kvinner som ikke gidder å finne seg i tull. Det går an å ha en preferanse uten å rakke ned på andre kjære TS
Labyrint Skrevet 13. november 2015 #17 Skrevet 13. november 2015 Tør du ikke innrømme for deg selv at du er bifil? Rar unnskyldning for å BRUKE ladyboys.... 4
Hottrio Skrevet 13. november 2015 #18 Skrevet 13. november 2015 Tør du ikke innrømme for deg selv at du er bifil? Rar unnskyldning for å BRUKE ladyboys....Helt enig!! 1
Gjest Coolaid Skrevet 14. november 2015 #19 Skrevet 14. november 2015 Tør du ikke innrømme for deg selv at du er bifil? Rar unnskyldning for å BRUKE ladyboys....Kan godt være at ts tenner på ladyboys og ikke "vanlige" gutter...... bifil eller ikke.... gjør det noe ?
Hottrio Skrevet 14. november 2015 #20 Skrevet 14. november 2015 Kan godt være at ts tenner på ladyboys og ikke "vanlige" gutter...... bifil eller ikke.... gjør det noe ?Neida, det er ikke viktig om man er bifil eller ikke. Men det blir litt rart (av ts) å si at ladyboys tar over for damene, at en ladyboy er en annen type dame liksom. Å si at en ladyboy er en kvinne. Det er jo tross alt en pikk tilstede på ladyboy-kroppen, er det ikke? Og ingen vagina. Man kan like godt si at det er en mann med pupper. 4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå