rundtfingern Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Jeg har innsett etter å ha byttet tre ppillemerker på et år at jeg blir et hormonelt beist. Nå tenker jeg på p-stav eller p-ring, noen som har erfaringer? Er drittlei av å bytte frem og tilbake, vil ha noe stabilt
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Jeg har brukt p-ring (nuva) siden jeg var 18. Er nå 24. Veldig fornøyd! Anonymkode: b1d1e...e30
rundtfingern Skrevet 8. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 8. november 2015 Jeg har brukt p-ring (nuva) siden jeg var 18. Er nå 24. Veldig fornøyd!Anonymkode: b1d1e...e30Hvordan funker det?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Hvordan funker det? Ringen fungerer på samme måte som p-piller (utskiller hormon). Du setter den inn i skjeden, og har den der i 3 uker. Etter 3 uker tar du den ut, og enten setter i en ny ring umiddelbart (hopper over mens, på samme måte som å hoppe over sukkerpiller på p-piller) eller venter en uke før du setter i ny. Da vil du få en blødning. Syns det fungerer bra. Slipper å huske å ta en pille hver dag, og setter på alarm på mobilen på de dagene jeg skal ta ut/sette inn. Fungerer også bra med sex. Kjæresten min kjenner ringen under sex, men blir ikke plaget av det. Anonymkode: b1d1e...e30
rundtfingern Skrevet 8. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 8. november 2015 Ringen fungerer på samme måte som p-piller (utskiller hormon). Du setter den inn i skjeden, og har den der i 3 uker. Etter 3 uker tar du den ut, og enten setter i en ny ring umiddelbart (hopper over mens, på samme måte som å hoppe over sukkerpiller på p-piller) eller venter en uke før du setter i ny. Da vil du få en blødning. Syns det fungerer bra. Slipper å huske å ta en pille hver dag, og setter på alarm på mobilen på de dagene jeg skal ta ut/sette inn. Fungerer også bra med sex. Kjæresten min kjenner ringen under sex, men blir ikke plaget av det. Anonymkode: b1d1e...e30Jaa, høres jo greit ut! Så lenge jeg ikke blir et hormonelt beist er det vel verdt å prøve Har gitt opp ppiller siden eg blir bare sur
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå