Gå til innhold

Ikke mitt problem men....


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har en kompis som forteller meg alt og ingenting. Igår på festen fortalte han meg at han skulle bli pappa... Men det var ingen andre enn han som visste det og ingen skulle få vite det heller! Jeg skjønte ikke så mye med engang for han har jo dame, men det viser seg at han har vært utro og gjort hun gravid.. Jeg er så sint, skuffet og kvalm! Han???? Han som bare er så god og snill?!  Jeg har så lyst til å si det til dama hans, men hun hater meg fra før (uten grunn) så da kommer hun vel til å tro jeg prøver å ødelegge for dem som vanlig.. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: dde54...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Har en kompis som forteller meg alt og ingenting. Igår på festen fortalte han meg at han skulle bli pappa... Men det var ingen andre enn han som visste det og ingen skulle få vite det heller! Jeg skjønte ikke så mye med engang for han har jo dame, men det viser seg at han har vært utro og gjort hun gravid.. Jeg er så sint, skuffet og kvalm! Han???? Han som bare er så god og snill?!  Jeg har så lyst til å si det til dama hans, men hun hater meg fra før (uten grunn) så da kommer hun vel til å tro jeg prøver å ødelegge for dem som vanlig.. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: dde54...27e

Respekter din kamerats utsagn, og ikke si det til noen

Anonymkode: 7869c...259

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som forteller meg alt og ingenting. Igår på festen fortalte han meg at han skulle bli pappa... Men det var ingen andre enn han som visste det og ingen skulle få vite det heller! Jeg skjønte ikke så mye med engang for han har jo dame, men det viser seg at han har vært utro og gjort hun gravid.. Jeg er så sint, skuffet og kvalm! Han???? Han som bare er så god og snill?!  Jeg har så lyst til å si det til dama hans, men hun hater meg fra før (uten grunn) så da kommer hun vel til å tro jeg prøver å ødelegge for dem som vanlig.. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: dde54...27e

Hvorfor har du så lyst til det til dama hans?

Oppnår du noe for deg selv med å si det til henne?

Anonymkode: 7869c...259

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært kjæresten hans hadde jeg satt pris på å vite det. 

Og hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg enten sagt til han at han skulle fortelle det selv, sagt at jeg sa det eller avslutter vennskapet om jeg ikke kom noen vei med det. 

Anonymkode: 838a2...bfc

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om jeg hadde vært kjæresten hans hadde jeg satt pris på å vite det. 

Og hadde jeg vært i din situasjon hadde jeg enten sagt til han at han skulle fortelle det selv, sagt at jeg sa det eller avslutter vennskapet om jeg ikke kom noen vei med det. 

Anonymkode: 838a2...bfc

Dette! 

Jeg forstår at det blir vanskelig når hun ikke liker deg, men om hun ikke tror deg om du beste,mer deg for å si det, så er det hennes problem. Sånne ting er vondt å holde for seg selv, for man tenker jo på om det var en selv i samme situasjon. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som forteller meg alt og ingenting. Igår på festen fortalte han meg at han skulle bli pappa... Men det var ingen andre enn han som visste det og ingen skulle få vite det heller! Jeg skjønte ikke så mye med engang for han har jo dame, men det viser seg at han har vært utro og gjort hun gravid.. Jeg er så sint, skuffet og kvalm! Han???? Han som bare er så god og snill?!  Jeg har så lyst til å si det til dama hans, men hun hater meg fra før (uten grunn) så da kommer hun vel til å tro jeg prøver å ødelegge for dem som vanlig.. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: dde54...27e

Vanskelig, den der. Jeg har egentlig ikke noen forslag, annet enn å oppfordre ham til å være ærlig med henne. Er hvel egentlig han som helst bør være ærlig. Men vet ikke helst hva som fungerer best, egentlig. Jeg skjønner godt at du er sint. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg synes synd på dama da de har prøvd å bli gravid i snart 1 år.. og skal gifte seg til sommeren. Jeg vet at jeg hadde satt pris på å vite sånt!  Jeg har ikke snakket med han etter han fortalte dette.. Han har ringt og sendt mange meldinger, så det er tydelig at han er redd for at jeg skal si noe til noen. Vi har alltid vært der for hverandre, men nå vet jeg ikke om jeg klarer... Tenker på dette barnet..

Anonymkode: dde54...27e

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde pratet med han og hjulpet han til å nøste opp i ting. En kan være støttende selv om en syns han har driti seg ut. 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en kompis som forteller meg alt og ingenting. Igår på festen fortalte han meg at han skulle bli pappa... Men det var ingen andre enn han som visste det og ingen skulle få vite det heller! Jeg skjønte ikke så mye med engang for han har jo dame, men det viser seg at han har vært utro og gjort hun gravid.. Jeg er så sint, skuffet og kvalm! Han???? Han som bare er så god og snill?!  Jeg har så lyst til å si det til dama hans, men hun hater meg fra før (uten grunn) så da kommer hun vel til å tro jeg prøver å ødelegge for dem som vanlig.. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: dde54...27e

Jeg regner med at hun som er gravid vet det? :sprettoy:

Anonymkode: 3c2c4...1b6

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg regner med at hun som er gravid vet det? :sprettoy:

Anonymkode: 3c2c4...1b6

Ja.. Mener på han sin side, venner og familie..

Anonymkode: dde54...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde sagt til denne vennen at han får fortelle det selv innen x tid, ellers gjør jeg det og da er vennskapet over. Hadde lagt til at jeg selvfølgelig vil være der for han og støtte han hvis han velger å være ærlig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg hadde gitt han beskjed om å si det til samboeren, hvis ikke han gjør det innen to uker (for eks), så kommer du til å si det. 

Ja, det er shitty nyheter, men hadde jeg vært samboeren hans ville jeg visst det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis disse har en fremtid så kommer jo damen hans til å få vite det uansett før eller siden. Og man skal ikke være ekspert i biologi og matematikkprofessor for å regne seg frem til hvem som var sammen med hvem da barnet ble unnfanget.

Spør kompisen din om hvordan han har tenkt å håndtere dette og vurder saken videre utfra hva han sier.

 

"tenker på dette barnet" skriver du. Er du bekymret for hvordan barnet vil få det? Hvordan vil dine handlinger kunne påvirke dette?

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvis disse har en fremtid så kommer jo damen hans til å få vite det uansett før eller siden. Og man skal ikke være ekspert i biologi og matematikkprofessor for å regne seg frem til hvem som var sammen med hvem da barnet ble unnfanget.

Spør kompisen din om hvordan han har tenkt å håndtere dette og vurder saken videre utfra hva han sier.

 

"tenker på dette barnet" skriver du. Er du bekymret for hvordan barnet vil få det? Hvordan vil dine handlinger kunne påvirke dette?

Nei jeg er ikke bekymret for hvordan barnet vil få det, men synes familien på far sin side har rett til å få vite at de skal bli tante,bestemor, o.l. og få sjansen til å ta del i livet til barnet, selv om ikke far vil...

Jeg har nå sagt at jeg kommer til å fortelle dama hans det, om han ikke gjør det snart. Håper selvfølgelig han gjør det selv!

Anonymkode: dde54...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du kan ikke la disse to gifte seg uten at hun får vite det. Det vil ende i skilsmisse! Han kommer til å måtte betale barnebidrag. Det er ingen sjanse for at dette forblir hemmelig. Gjør dem den tjenesten...

Anonymkode: 279a4...3e7

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortell oss hvordan han taklet at du sa du kom til å si det til dama hans? 

Anonymkode: 58386...40e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Fortell oss hvordan han taklet at du sa du kom til å si det til dama hans? 

Anonymkode: 58386...40e

Han ble ikke blid for å si det sånn.. 

Anonymkode: dde54...27e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blomsterert

Har en kompis som forteller meg alt og ingenting. Igår på festen fortalte han meg at han skulle bli pappa... Men det var ingen andre enn han som visste det og ingen skulle få vite det heller! Jeg skjønte ikke så mye med engang for han har jo dame, men det viser seg at han har vært utro og gjort hun gravid.. Jeg er så sint, skuffet og kvalm! Han???? Han som bare er så god og snill?!  Jeg har så lyst til å si det til dama hans, men hun hater meg fra før (uten grunn) så da kommer hun vel til å tro jeg prøver å ødelegge for dem som vanlig.. Hva hadde dere gjort?

Anonymkode: dde54...27e

Ingen er bare gode og snille.Ikke du heller som er så illojal mot kompisen sin at du ville sladret.Ja,han handlet feil,men det er han du skal være lojal mot uansett.Han stoler tydeligvis på en som ikke er tilliten verdig.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...