Gjest Lady Mondegreen Skrevet 8. november 2015 #21 Skrevet 8. november 2015 Jeg ser overhodet ingen grunn til å blande seg inn i det videre livet til en ONS. Gå videre.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #22 Skrevet 8. november 2015 Sendte en mld nå Anonymkode: 19ca6...735 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #23 Skrevet 8. november 2015 Sendte en mld nå Anonymkode: 19ca6...735Til han eller hun? Anonymkode: 0227a...325
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #24 Skrevet 8. november 2015 Liten avsporing. Jeg holdt på med en fyr i noen måneder. Han påstod han var nysingle. I ettertid har det vist seg at han ikke er singel i det hele tatt. Kan jeg bruke dette som pressmiddel for å få noe fysisk han kan tilby? (Vi snakker om hva han jobber med og som jeg trenger) kan jeg si "gi meg rabatt eller så sladrer jeg" på en subtil måte? Har lyst å sladre til henne, men litt lyst å være like kynisk som han også. Anonymkode: 8e266...87a
Mystery Woman Skrevet 8. november 2015 #25 Skrevet 8. november 2015 Sendte en mld nå Anonymkode: 19ca6...735haha. Hold oss oppdatert om han (hun?) svarer. 2
kisskissbangbang Skrevet 8. november 2015 #26 Skrevet 8. november 2015 Liten avsporing. Jeg holdt på med en fyr i noen måneder. Han påstod han var nysingle. I ettertid har det vist seg at han ikke er singel i det hele tatt. Kan jeg bruke dette som pressmiddel for å få noe fysisk han kan tilby? (Vi snakker om hva han jobber med og som jeg trenger) kan jeg si "gi meg rabatt eller så sladrer jeg" på en subtil måte? Har lyst å sladre til henne, men litt lyst å være like kynisk som han også. Anonymkode: 8e266...87aNei,da er du bare en dritt. Si fra til dama dersom du føler at du synes hun bør vite, av empati, ikke tru med det fordi du ønsker deg noe eller for å jævles. Det er smålig.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #27 Skrevet 8. november 2015 Til han eller hun?Anonymkode: 0227a...325Han. Følte meg brått litt dum. Burde latt være. Anonymkode: 19ca6...735 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #28 Skrevet 8. november 2015 Han. Følte meg brått litt dum. Burde latt være. Anonymkode: 19ca6...735Hva skrev du? Anonymkode: 0227a...325
lille_myyy Skrevet 8. november 2015 #29 Skrevet 8. november 2015 Liten avsporing. Jeg holdt på med en fyr i noen måneder. Han påstod han var nysingle. I ettertid har det vist seg at han ikke er singel i det hele tatt. Kan jeg bruke dette som pressmiddel for å få noe fysisk han kan tilby? (Vi snakker om hva han jobber med og som jeg trenger) kan jeg si "gi meg rabatt eller så sladrer jeg" på en subtil måte? Har lyst å sladre til henne, men litt lyst å være like kynisk som han også. Anonymkode: 8e266...87aÆsj, du ga meg sykt avsmak.. Du ska under INGEN omstendigheter presse/utrpresse noen til å få rabatt, penger, sex, ting, eller uansett hva det måtte være... Tenk litt over hva du nettopp skrev her! 5
Gjest Lady Mondegreen Skrevet 8. november 2015 #30 Skrevet 8. november 2015 Han. Følte meg brått litt dum. Burde latt være. Anonymkode: 19ca6...735Enig!
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #31 Skrevet 8. november 2015 Hva skrev du?Anonymkode: 0227a...325At jeg håpa det ikke var bilde av han og dama, men hvis - håper det var første og siste gang han synker så lavt. Noe i den duren. Anonymkode: 19ca6...735
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #32 Skrevet 8. november 2015 Æsj, dårlig norsk! Sorry. TS Anonymkode: 19ca6...735
Florence Skrevet 8. november 2015 #33 Skrevet 8. november 2015 (endret) Liten avsporing. Jeg holdt på med en fyr i noen måneder. Han påstod han var nysingle. I ettertid har det vist seg at han ikke er singel i det hele tatt. Kan jeg bruke dette som pressmiddel for å få noe fysisk han kan tilby? (Vi snakker om hva han jobber med og som jeg trenger) kan jeg si "gi meg rabatt eller så sladrer jeg" på en subtil måte? Har lyst å sladre til henne, men litt lyst å være like kynisk som han også. Anonymkode: 8e266...87aNei. Endret 8. november 2015 av Florence 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #34 Skrevet 8. november 2015 Æsj, du ga meg sykt avsmak.. Du ska under INGEN omstendigheter presse/utrpresse noen til å få rabatt, penger, sex, ting, eller uansett hva det måtte være... Tenk litt over hva du nettopp skrev her!Han skylder meg mye. Også hva gjelder penger. Tjenester jeg har gjort for han og penger jeg har brukt på han. Ja jeg var et nek som lot meg lure av han. Og for dette er jeg sint på meg selv. Og så klart han. Vet jo så inderlig vel at jeg bare skal la alt dette ligge og det er også det jeg gjør. Har så klart brutt all kontakt og jobber med å se videre. Men innimellom har jeg lyst å være dritt tilbake mot han. La han smake av egen medisin. Men mest sannsynelig vil han ikke bry seg døyten. Anonymkode: 8e266...87a
lille_myyy Skrevet 8. november 2015 #35 Skrevet 8. november 2015 Han skylder meg mye. Også hva gjelder penger. Tjenester jeg har gjort for han og penger jeg har brukt på han. Ja jeg var et nek som lot meg lure av han. Og for dette er jeg sint på meg selv. Og så klart han. Vet jo så inderlig vel at jeg bare skal la alt dette ligge og det er også det jeg gjør. Har så klart brutt all kontakt og jobber med å se videre. Men innimellom har jeg lyst å være dritt tilbake mot han. La han smake av egen medisin. Men mest sannsynelig vil han ikke bry seg døyten. Anonymkode: 8e266...87aSå fremt du ikke har lånt han mye penger, så var det ditt valg at du brukte pengene på han, og ikke noe han presset deg til å gjøre. Helt enig i at han ikke er en allright type, men det er likevel ikke greit å bruke utpressing som hevn.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #36 Skrevet 8. november 2015 Haha. Han er singel. Jadda. Nå rødma jeg sykt. Anonymkode: 19ca6...735 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #37 Skrevet 8. november 2015 Jeg ville aldri sendt noe til en ONS. Han bryr seg ikke om deg, så hvis du blir en trussel for hans forhold, så kan han potensielt se deg som en fiende (f.eks. spre falskt rykte om deg). Vær forsiktig. Anonymkode: 0f9da...d2c 1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #38 Skrevet 9. november 2015 Hva om de har åpent forhold? Anonymkode: ae6c5...937
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #39 Skrevet 9. november 2015 Hva så? Utroskap er normalt det. Ikke så farlig. glad du ikke er min mann. Anonymkode: 7ca42...abd
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #40 Skrevet 9. november 2015 Hvis du treffer han i gjen og han vil prøve seg i gjen ville keg beklaget ikke så lenge du har dame så ser du hva du får til svar. Ellers ville jeg bare glemt han. Men synes det e dårlig gjort ovenfor eventuell kjæreste Anonymkode: 7ca42...abd
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå