Gå til innhold

ONS har dame

Anbefalte innlegg

Skrevet

..fant det ut på facebook. Profilbilde av han og ei dame, regner med det er kjæresten. Blir så oppgitt over enkelte menn, as. Kan jeg sende mld for å markere at jeg vet? Tenker ikke en lang avhandling, bare en kort og konsis mld - uten bittherhet ;) Selv om jeg er det, haha. 

Anonymkode: 19ca6...735

Videoannonse
Annonse
Skrevet

nei ikke send med :P da virker du bitter :P

• Liker 2
Skrevet

Æsj, for en drittfyr :O Men vet du 100 % at det er dama hans? Hvis det var meg hadde jeg ikke sendt melding, selv om det er fristende der og da... 

• Liker 2
Skrevet

nei ikke send med :P da virker du bitter :P

haha, sant nok ;)

Æsj, for en drittfyr :O Men vet du 100 % at det er dama hans? Hvis det var meg hadde jeg ikke sendt melding, selv om det er fristende der og da... 

ja, helt sykt. han dro fra meg i tre-tida i dag også. nei, vet jo ikke 100%. men når det står "så søte" osv under bildet regner jeg med det ;) ja, får bare la være å si noe..sette meg på henda så jeg ikke faller for fristelsen :P

• Liker 1
Skrevet

haha, sant nok ;)

ja, helt sykt. han dro fra meg i tre-tida i dag også. nei, vet jo ikke 100%. men når det står "så søte" osv under bildet regner jeg med det ;) ja, får bare la være å si noe..sette meg på henda så jeg ikke faller for fristelsen :P

.. Eller! Hvorfor IKKE si det egentlig? Få han til å svette litt?! :fnise: Han bør jo få gjennomgå litt ettersom han tydeligvis kan ta så "lett" på noe sånt. Faren er jo at det er søstra eller noe sånt, da blir det bare pinlig for din del ;p

• Liker 1
Skrevet

Hvorfor stalker du ONS din på facebook? 

• Liker 4
Skrevet

Hva så? Utroskap er normalt det. Ikke så farlig. 

Skrevet

Jeg hadde spurt om det var kjæresten, og om så skulle jeg vurderer å ikke informere om utroskapen hans til henne, men kunne ikke lovet noe.

Hvorfor skulle jeg brydd meg om en utro taper hadde tenkt jeg var bitter. Ville heller latt han lide litt

• Liker 2
Skrevet

Alle er vel litt nysgjerrige. Tror de fleste kan ha en tendens til å stalke litt på facebook :) 

• Liker 1
Gjest Raindrops
Skrevet

send mld til dama hans;) 

Tviler på at hun setter pris på en slik melding fra en vilt fremmed jente på Facebook. Skal hun kontakte noen burde det først og fremst være han.  

Skrevet

Hva så? Utroskap er normalt det. Ikke så farlig. 

Regner med at tallet 15 i ditt nick står for din alder.

Anonymkode: 8e266...87a

• Liker 3
Skrevet

Regner med at tallet 15 i ditt nick står for din alder.

Anonymkode: 8e266...87a

Det gjør nok ikke det nei. Det er i følge dere her på kg at utroskap er normalt. Så ikke skyld på meg.

Skrevet

Tviler på at hun setter pris på en slik melding fra en vilt fremmed jente på Facebook. Skal hun kontakte noen burde det først og fremst være han.  

jeg hadde villet vite det. Bedre å fra det rett fra kilden istedenfor at det skal gå gjennom mannen som kan "endre" historien. 

Anonymkode: 1fb01...0e0

• Liker 2
Gjest Raindrops
Skrevet

jeg hadde villet vite det. Bedre å fra det rett fra kilden istedenfor at det skal gå gjennom mannen som kan "endre" historien. 

Selvfølgelig vil man vite det, fortrinnsvis fra kjæresten selv.

Gjest Gjest_wolfofme
Skrevet

hmmm tviler hun i hele tatt setter pris på at typen har pult noen andre.... men burde man ikke være tøff nok å si det! så han ikke sårer flere eventuelt i fremtiden? får han heller være singel da,om han må slenge pikken i alt som rører seg.... 

• Liker 1
Skrevet

Selvfølgelig vil man vite det, fortrinnsvis fra kjæresten selv.

ja. Men, da vil de garantert "endre" historien. Typ: "vi bare kysset",  osv. Er man først utro er det nok ikke så vanskelig å lyve om andre ting også. 

Skrevet

Jeg hadde i hvert fall sendt ham en mld og informert om at jeg vet, og at jeg vurderte å kontakte dama hans. Dersom jeg var rimelig sikker på at det var dama, da. Er det mulig at personen på bildet f.eks. er søstra hans?

Ser ingen grunn til å ikke la ham svette litt. Ser ingen grunn til å ikke informere dama hans heller, egentlig. Jeg er definitivt en av dem som hadde satt pris på å få vite det dersom min kjæreste var utro, og som ville sagt fra dersom jeg visste at noen var utro mot kjæresten sin.

Skrevet

Fordi han er kjekk ;) 

• Liker 1
Skrevet

Jeg ble tilbudt en ONS med en gammel kompis(som jeg ikke har på facebook), jeg sa nei fordi jeg søkte han opp og så at han hadde dame, da sa jeg klart i fra. Gi beskjed. Er mye bedre.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...