Gå til innhold

Takk for meg her inne!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg har kommet frem til at det ikke er sunt for meg å være her inne. Jeg elsker å lese om problemene og alle problemstillingene som dukker opp, men jeg merker det går ut over meg selv. Jeg blir påvirket i en negativ retning av å lese om alle elendighet. Det positive med å lese her inne er at jeg lærer masse, men jeg tenker at det er mye man skal erfare selv.

Det er ikke sunt å hele tiden å lese alle problem. Som psykolog lærer du å høre på problem og ikke dra dette inn i ditt eget liv. Jeg har brukt mye tid her inne. Jeg digger å lese om alle problem som saumfarer samfunnet og folk flest, og det jeg sitter igjen med er vel det at alle har noe de sliter med, og man må heller lære "å gi litt faen" i hverdagen, smil til folk, og vær en hyggelig person. Da kommer man langt. Tenk gode tanker og gjøre gode gjerninger, så vil du motta det samme.

Takk! :) 

Anonymkode: 64d11...c60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hva var poenget med dette når det også er skrevet anonymt?

Anonymkode: 0036d...47d

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har kommet frem til at det ikke er sunt for meg å være her inne. Jeg elsker å lese om problemene og alle problemstillingene som dukker opp, men jeg merker det går ut over meg selv. Jeg blir påvirket i en negativ retning av å lese om alle elendighet. Det positive med å lese her inne er at jeg lærer masse, men jeg tenker at det er mye man skal erfare selv.

Det er ikke sunt å hele tiden å lese alle problem. Som psykolog lærer du å høre på problem og ikke dra dette inn i ditt eget liv. Jeg har brukt mye tid her inne. Jeg digger å lese om alle problem som saumfarer samfunnet og folk flest, og det jeg sitter igjen med er vel det at alle har noe de sliter med, og man må heller lære "å gi litt faen" i hverdagen, smil til folk, og vær en hyggelig person. Da kommer man langt. Tenk gode tanker og gjøre gode gjerninger, så vil du motta det samme.

Takk! :) 

Anonymkode: 64d11...c60

Så fint at du har funnet ut hva som er best for deg, og at du tar det skrittet at du gjør det som er best for deg! :)

Lykke til!:hjerte:

Anonymkode: 882e7...1b6

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva var poenget med dette når det også er skrevet anonymt?

Anonymkode: 0036d...47d

Har stort sett skrevet anonymt. 

 

TS

Anonymkode: 64d11...c60

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...