kykeliky Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Jeg har rett til å tenke fritt om hvilket politisk parti som best ivartar min egen overbevisning angående #innvandringJeg har rett til i demokratiets navn, at også dette partiet blir tatt alvorlig av de andre partiene. Eller er de velgerne som stemmte på dette partiet feks #SverigeDemokraterne plutselig mindreverdige velgere med en verdiløs stemme. Er den rådende makt elite ikke da litt dobbel om sine egne verdier ? Som var nettopp #demokrati, eller hur ? Jeg har rett til å stemme på politikere som tenker som meg uten å bli kallt rasist.Jeg har rett til å si at nok er nokSe til Danmarkhttp://www.tv2.no/a/7052578 Der har politikerne innsett at de også har en plikt til å beskytte sitt eget folk og tenke langsiktig. Dette vises gjennom asylpolitikken.Mens det er bred politisk enighet om hvor mange syriske flyktninger Norge skal ta imot de neste årene, konkurrerer danske politikere om å love innstramming i en innvandringspolitikk som allerede er langt strengere enn den norske. Steng grensene for de som ikke har rett til asyl (som kun flykter fra fattigdom og dårlige levevilkår) Steng grensene for kriminelle asylsøkere og kriminelle fra andre EU landHjelp flere der de kommer fraOpprett territorier i feks Tyrkia hvor syria flyktningene kan bo, Gi feks Tyrkia penger til dette.FLYTT ASYL INDUSTRIEN UT AV EU Mange mennesker jobber i "asyl-industrien", men langsiktig er det en dårlig satsning på arbeidsplasser for landet. Fordi det er en, for landet, destruktiv industri. 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Hvorfor skriver du så stort? Anonymkode: e6f93...e45 1
Ungoliant Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Enig i det du skriver. Skulle ønske at våre politikere så til Danmark i stedet for Sverige når det gjelder flyktningepolitikk. 1
Drizzt Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Enig, TS. Skape få arbeidsplasser samtidig som man påfører utgifter i milliardklassen for hele landet. Å tisse i buksa for å holde seg varm? Eh, dårlig løsning. 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå