AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Har øvelengre tid nå sittet å ventet på det store utbruddet med det kommer ikke! Er konstant trøtt og sliten og mye svimmel og av til kjennes det ut som jeg holder på å besvime. Uggen er jeg også.Er i form ellers men føles ut som jeg holder på å bli syk. Har vert sånn i noen uker nå. Utrolig irriterende. Blir også utrolig dårlig magen uansett hva jeg spiser, så må være nær toalettet(beklager info).Er det noe som går? Anonymkode: 09be1...7a1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Har øvelengre tid nå sittet å ventet på det store utbruddet med det kommer ikke! Er konstant trøtt og sliten og mye svimmel og av til kjennes det ut som jeg holder på å besvime. Uggen er jeg også.Er i form ellers men føles ut som jeg holder på å bli syk. Har vert sånn i noen uker nå. Utrolig irriterende. Blir også utrolig dårlig magen uansett hva jeg spiser, så må være nær toalettet(beklager info).Er det noe som går? Anonymkode: 09be1...7a1Henger meg på denne jeg, har det på samme måte... Anonymkode: 7edb5...aa5
Tullehøna Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Lavt jernnivå i blodet?Jeg blir hvertfall sånn av det. Jeg besvimer gjerne også når jeg dusjer i for varmt vann eller reiser meg for fort når jeg har lavt jern nivå. Gå til legen å ta blodprøver du. Lykke til!
PoorTwistedMee Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Vitamin b12 mangel kan gi slike symptomer.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Jeg er gravid! TS Anonymkode: 09be1...7a1
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Jeg er gravid! TSAnonymkode: 09be1...7a1Da får du best hjelp hos legen din. Anonymkode: 74eef...1e8
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Da får du best hjelp hos legen din.Anonymkode: 74eef...1e8Bestilte time idag tidlig Anonymkode: 09be1...7a1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå