Gå til innhold

Faensmannfolk!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jo, men hva slags kjemi? Man kan jo prate i timevis med gode venner uten at det er romantiske følelser inne i bildet...

joda, men jeg tenker jo at det er det grunnlaget man må ha. Og jeg blir ikke interessert hvis ikke vi har den kontakten. Men her er man vel forskjellige og det er kanskje derfor jg ikke lykkes, fordi jeg er opptatt av å bli kjent og komme overens før det blir såkalt flørting. 

Anonymkode: e5466...9ac

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fordi man har kommunikasjonsflyt som ikke bare omhandler spørsmål og svar, men samtaler for å bli bedre kjent. Selvfølgelig er man opptatt av å få svar, ellers forsvinner jo kontakten. Man kan liksom ikke sitte å svare seg selv og være grei. Idiotisk innspill fra deg.

Anonymkode: cbc7e...e31

Det er sant at det er fint å holde samtalen kjørende med å svare tilbake. Men det er også naturlig at man avslutter. Vi er forskjellige. Noen bruker ikke sms som å holde igang en samtale over tid. Det må vi og akseptere. Jeg bruker smser mest for korte beskjeder. Bli kjent foretrekker jeg å gjøre i en samtale hvor vi snakker sammen, gjør ting sammen.

Skrevet

Si det? Menn kan godt finne på å frike ut for de minste ting.

Anonymkode: ef999...770

som feks? 

Anonymkode: e5466...9ac

Skrevet

Jeg er i nøyaktig samme posisjon, og det er en så jævlig følelse! Har bare lyst til å gå å legge meg under dyna og bli der et par uker. Det er så ydmykende å bli behandlet på denne måten. Kjempepå i flere uker, så møtes vi, og etter det er det störste möjlige tystnad fordi faenskapen er for konfliktsky til å si det som det er. Jeg nådde nok ikke opp til det fantasibildet han hadde laget av meg, og i tillegg var jeg så idiotisk at jeg sendte melding etter møtet om at jeg koste meg og at jeg synes han var en skikkelig fin fyr. Ingen respons. Tar jo et hint, men i helvete da. Det går an å utvise normal høflighet, ikke bare fade noen ut på den måten. Hater internettdating!!

Anonymkode: 23188...95b

• Liker 3
Skrevet

Jeg er i nøyaktig samme posisjon, og det er en så jævlig følelse! Har bare lyst til å gå å legge meg under dyna og bli der et par uker. Det er så ydmykende å bli behandlet på denne måten. Kjempepå i flere uker, så møtes vi, og etter det er det störste möjlige tystnad fordi faenskapen er for konfliktsky til å si det som det er. Jeg nådde nok ikke opp til det fantasibildet han hadde laget av meg, og i tillegg var jeg så idiotisk at jeg sendte melding etter møtet om at jeg koste meg og at jeg synes han var en skikkelig fin fyr. Ingen respons. Tar jo et hint, men i helvete da. Det går an å utvise normal høflighet, ikke bare fade noen ut på den måten. Hater internettdating!!

Anonymkode: 23188...95b

Ja som mann å måtte skrive 100meldinger for å få svar tilbake på 1-stk er ganske slitsomt ...internett dating you so silly. 

Så akkurat det der med respons på meldinger er dere verst på selv da :) 

Så skulle tro dere var prinsesser hele gjengen...er det rart man da blir skuffa når man endelig møtes ?.....

Anonymkode: 9074b...913

Skrevet

Ja som mann å måtte skrive 100meldinger for å få svar tilbake på 1-stk er ganske slitsomt ...internett dating you so silly. 

Så akkurat det der med respons på meldinger er dere verst på selv da :) 

Så skulle tro dere var prinsesser hele gjengen...er det rart man da blir skuffa når man endelig møtes ?.....

Anonymkode: 9074b...913

Jeg er kvinne, og har motsatt erfaring. Menn er inne og kikker på profilen, de samme mennene, gang på gang. Men skriver de noe? Neeeei da! Når jeg tar kontakt, er de så fornøyde og interesserte. Kjenner jeg blir litt lei av tafatte mannfolk. Dessuten er det så mange menn som dessverre faller igjennom av diverse årsaker. Alle som kaller seg "gutt" og er over 40, utgår. Alle som skriver bitre innlegg om hvor vanskelig det er å finne noen, utgår. Alle som ikke bryr seg med å skrive noe som helst i profilen, utgår, og det samme med de som skriver at de skal melde seg ut fordi de har funnet kvinnen i sitt liv, men fortsatt er aktive - WTF?

De som ikke bryr seg om å oppdatere profilteksten sin overhodet. F.eks så er det mange som skriver "for en flott høst", "nydelig skiføre i dag", "ja, da var sommeren over, håper det blir en fin høst"......og dette står jo sånn, uavhengig av årstid :P

De som ikke kan skrive rett om det så sto om livet, de klarer jeg ikke se for meg at jeg passer sammen med. Når man skriver hvarm, hvet eller hvært - da skorter det på elementære grunnskolekunnskaper.
Sorry, dette ble skikkelig off topic, men jeg trengte å få ut noe her :sjenert:

Anonymkode: cbc7e...e31

• Liker 1
Skrevet

Faensmannfolk hmm. Kvinner og menn er ikke så veldig ulike hverandre egentlig. Alle gjør vi feil, tar dumme valg. Å ingen er like, så å sette alle i samme bås er dra det litt langt ja..

Anonymkode: 4550a...7f3

Skrevet

Faenskvinnfolk! Ikke for å dra alle over en kam altså!

Anonymkode: 89c92...db4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...