AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Aghh, nå skal jeg bare skjære alle menn over en kam og få ut at jeg syns de er noen forbanna idioter. I dette tilfellet representert ved en fyr som bare fant det for godt å la vær å svare plutselig. Jeg er i utgangspunktet ikke veldig i mot en stilltiende avvisning men i dette tilfellet så blir jeg muggen kjenner jeg,fordi jeg egenltig ikke skjønner noe, pga vi har hatt en dritgod tone på nettet, han tok initiativ til å møtes, vi møttes en gang som var superhyggelig og han viste ingen tegn til at han ikke syns det var like bra, tror sjelden jeg har hatt en så bra kjemi med noen jeg aldri har møtt før, eller generelt prata så lett med noen om alt mulig. Jeg skrev og takka for kvelden og sa jeg syns det var trivelig, han svarte på det, at han også syns det var hyggelig og stilte flere spørsmål noe jeg da selvfølgelig tolket som at han ville ha et svar/videre kontakt. Men så har jeg bare ikke hørt noe mer. En ting er at han generelt er litt treig med å svare på meldinger (jeg er også det egentlig), men nå har det gått utover rimelighetens grenser og jeg skjhønner jo og må jo bare innse at jeg på et eller annet besynderlig vis har skremt han til helvete når vi møttes.Jeg tok riktignok ikke noe initiativ til at vi skulle møtes mer i min melding, og skrev kanskje et kjedelig spørsmål til han, men tør jo ikke ta noe initiativ til å møtes når han er så treig på avtrekkern og jeg ikke aner om han er gira.Nå har jeg tenkt litt for lenge at han er jo treig og distre på meldingene, og det kan hende han som meg ikke vil virke alt for ivrig og det er jo sannsynlig at han faktisk tror at jeg ikke er supergira siden jeg ikke har tatt insj videre (annet enn å ta kontakt og takke men det burde jo være nok for han å skjønne at jeg var interssert) og siden det strengt tatt er han som har vært pådriver hele tiden sålangt. Men ÅÅå, hallo.Han er en sånn som har beklaga seg dersom han har vært litt for treig tidligere og virket som en meget ærlig og åpen type som ikke er typen som bare blir stille. Og da er det så sykt surt når jeg blir sittende som et spørsmålstegn.Hæææ? Anonymkode: e5466...9ac 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Så bra du erfarer! Kanskje du gir oss snille gutta en sjanse neste gang! Anonymkode: 86ab7...f53 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Så bra du erfarer! Kanskje du gir oss snille gutta en sjanse neste gang! Anonymkode: 86ab7...f53Jeg har alltid hatt veldig god radar på snille gutter og er sykt selektiv. Han her er jo virkelig en bra fyr. Derfor blir jeg jo et enda større spørsmålstegn Anonymkode: e5466...9ac 2
Gjest Mats Skrevet 8. november 2015 #4 Skrevet 8. november 2015 Får holde deg unna menn siden alle er like. Er det så vanskelig å holde deg unna?
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #5 Skrevet 8. november 2015 Argh - skjønner din frustrasjon. Menn er ofte feige. De som kan virke som seriøse og ærlige menn, blir brått feige og tar den enkle utveien. Playere en nesten flinkere til å komme med gode avslag (de har vel trening i dette).Ikke alle menn er slik, men dessverre mange av de. Anonymkode: ef999...770 4
Berit Skrevet 8. november 2015 #6 Skrevet 8. november 2015 (endret) Er han en bra fyr, hvorfor gjør det noe om han ikke har svart nå? Dere sendte jo flere ganger meldinger frem og tilbake. Du svarte sist på hans spørsmål, hvorfor skulle han fortsette etter dette, mener du? Stilte du han enda flere spørsmål igjen da? Bare vent og ta det med ro. Nå svarte du siste gang, så kan du jo med god samvittighet vente til hans trekk. Forstår egentlig ikke hvorfor så mange folk er opptatt av at motparten skal svare/sende melding. Forstår at man håper på det. Men forstår ikke at man selv skal bli så usikker eller sint hvis det da ikke er noe bestemt som krever svar pga noe tidspunkt eller lignende som skal avtales.Vær heller opptatt av at du selv svarer og er grei. Endret 8. november 2015 av Berit 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #7 Skrevet 8. november 2015 Slenger meg på TS sin klagesang. Kommer aldri til å forstå meg på enkelte mannfolk. Nå har jeg snakket med en mann i noen dager, hvor tonen har vært ekstremt god, vi er begge betatt, og flørter gjensidig. I den siste sms`en fra han i går kveld, sa han at han hadde lyst til å komme hit i dag. Jeg sa ok, vi meldes i morgen tidlig, og ønsket han en god natt. Hører ikke noe på morgenen, jeg sender han en god morgen-melding, han svarer, og vi sender et par-tre mld fram og tilbake. Jeg må spørre om han kommer eller ikke, det gjør han ikke, og det er greit, det. Vi tar det en annen dag. Så er det fullstendig tystnad. Hva som har skjedd i løpet av natten, aner jeg virkelig ikke. Hvis han ikke tar mer kontakt, så fatter jeg virkelig ingen verdens ting. Fra å være småforelsket den ene dagen, sende masse flørtende meldinger og vurdere å komme på besøk, til null og niks over natta, er bare merkelig. Jeg er forvirret, enda mer desillusjonert, og ikke minst, skuffet. Hva med å bare være ærlig og direkte? Jeg er stor jente og tåler sannheten. Anonymkode: cbc7e...e31 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #8 Skrevet 8. november 2015 Er han en bra fyr, hvorfor gjør det noe om han ikke har svart nå? Dere sendte jo flere ganger meldinger frem og tilbake. Du svarte sist på hans spørsmål, hvorfor skulle han fortsette etter dette, mener du? Stilte du han enda flere spørsmål igjen da? Bare vent og ta det med ro. Nå svarte du siste gang, så kan du jo med god samvittighet vente til hans trekk. Forstår egentlig ikke hvorfor så mange folk er opptatt av at motparten skal svare/sende melding. Forstår at man håper på det. Men forstår ikke at man selv skal bli så usikker eller sint hvis det da ikke er noe bestemt som krever svar pga noe tidspunkt eller lignende som skal avtales.Vær heller opptatt av at du selv svarer og er grei. Fordi man har kommunikasjonsflyt som ikke bare omhandler spørsmål og svar, men samtaler for å bli bedre kjent. Selvfølgelig er man opptatt av å få svar, ellers forsvinner jo kontakten. Man kan liksom ikke sitte å svare seg selv og være grei. Idiotisk innspill fra deg. Anonymkode: cbc7e...e31 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Joiner denne😜Kjipt å sitte som et spørsmålstegn😏Her er det fra deg og meg til stillhet!Blir rar av det her😜 Anonymkode: d08b6...db3 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 Og hjerter-glem for all del ikke hjertene 💖💖💖!og poff så var han vekk😔Var ikke meg som sendte hjerter altså😜 Anonymkode: d08b6...db3 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 Sorry men det at han ikke tar videre initiativ gjør ham ikke til et "faens mannfolk". Det er ikke som om du har blitt dolket i ryggen av en partner mellom 20 år her.Du sier selv at du ikke har virket "megapå", bare normalt høflig. Han er antakeligvis ikke interessert og har ikke noen åpenbare signaler på at du er kjempeinteressert heller, så da anser han det som greit å bare la stillheten tale - noe du ikke har åpenbart protestert mot heller.Det er bare egoet ditt som har fått seg en knekk her, anerkjenn det. Anonymkode: 3f573...5bb 3
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #12 Skrevet 8. november 2015 Aghh, nå skal jeg bare skjære alle menn over en kam og få ut at jeg syns de er noen forbanna idioter. I dette tilfellet representert ved en fyr som bare fant det for godt å la vær å svare plutselig. Jeg er i utgangspunktet ikke veldig i mot en stilltiende avvisning men i dette tilfellet så blir jeg muggen kjenner jeg,fordi jeg egenltig ikke skjønner noe, pga vi har hatt en dritgod tone på nettet, han tok initiativ til å møtes, vi møttes en gang som var superhyggelig og han viste ingen tegn til at han ikke syns det var like bra, tror sjelden jeg har hatt en så bra kjemi med noen jeg aldri har møtt før, eller generelt prata så lett med noen om alt mulig. Jeg skrev og takka for kvelden og sa jeg syns det var trivelig, han svarte på det, at han også syns det var hyggelig og stilte flere spørsmål noe jeg da selvfølgelig tolket som at han ville ha et svar/videre kontakt. Men så har jeg bare ikke hørt noe mer. En ting er at han generelt er litt treig med å svare på meldinger (jeg er også det egentlig), men nå har det gått utover rimelighetens grenser og jeg skjhønner jo og må jo bare innse at jeg på et eller annet besynderlig vis har skremt han til helvete når vi møttes.Jeg tok riktignok ikke noe initiativ til at vi skulle møtes mer i min melding, og skrev kanskje et kjedelig spørsmål til han, men tør jo ikke ta noe initiativ til å møtes når han er så treig på avtrekkern og jeg ikke aner om han er gira.Nå har jeg tenkt litt for lenge at han er jo treig og distre på meldingene, og det kan hende han som meg ikke vil virke alt for ivrig og det er jo sannsynlig at han faktisk tror at jeg ikke er supergira siden jeg ikke har tatt insj videre (annet enn å ta kontakt og takke men det burde jo være nok for han å skjønne at jeg var interssert) og siden det strengt tatt er han som har vært pådriver hele tiden sålangt. Men ÅÅå, hallo.Han er en sånn som har beklaga seg dersom han har vært litt for treig tidligere og virket som en meget ærlig og åpen type som ikke er typen som bare blir stille. Og da er det så sykt surt når jeg blir sittende som et spørsmålstegn.Hæææ? Anonymkode: e5466...9acHehe, det er viktig å ikke virke for #needy å svare på meldinger. Det er det jo dere kvinnfolk som har lært oss helt siden SMS meldingene kom. Det å være treig med meldinger er en bevisst taktikk ...ellers er vi jo ikke spennende og mystiske så hvem vil vel ha oss da? Anonymkode: 9074b...913
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #13 Skrevet 8. november 2015 Er han en bra fyr, hvorfor gjør det noe om han ikke har svart nå? Dere sendte jo flere ganger meldinger frem og tilbake. Du svarte sist på hans spørsmål, hvorfor skulle han fortsette etter dette, mener du? Stilte du han enda flere spørsmål igjen da? Bare vent og ta det med ro. Nå svarte du siste gang, så kan du jo med god samvittighet vente til hans trekk. Forstår egentlig ikke hvorfor så mange folk er opptatt av at motparten skal svare/sende melding. Forstår at man håper på det. Men forstår ikke at man selv skal bli så usikker eller sint hvis det da ikke er noe bestemt som krever svar pga noe tidspunkt eller lignende som skal avtales.Vær heller opptatt av at du selv svarer og er grei. Egentlig er jeg litt enig, og har prøvd å ta det litt cool og laidback, siden det er slik greia har vært hele veien. Og forventer ikke noe hyppig meldinger fram og tilbake, men kunne trengt litt bekreftelse på om han fortsatt er litt interessert, siden han er såå treig etter at vi faktisk har møttes. Jeg tenker jo at han kanskje kan tro at jeg ikke er supergira, men jeg har jo tross alt tatt insj til å si at daten var hyggelig.Ja jeg stilte han et spørsmål, men det var jo et ganske kjedelig et..haha, men vil jo at han skal svare sånn at jeg får sjansen til å prøve å ta litt mer insj til treff, men det tør jeg jo ikke nå når han virker helt uinteressert. Da føler jeg at jeg blir needy om jeg svarer hvis han plutselig tar kontakt. Selv om jeg ikke har lyst å spille noe spill og faktisk bare forholde meg til fakta, som jo er at han bare har vært hyggelig (bortsett fra å ikke svare nå da).TS Anonymkode: e5466...9ac
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #14 Skrevet 8. november 2015 Sorry men det at han ikke tar videre initiativ gjør ham ikke til et "faens mannfolk". Det er ikke som om du har blitt dolket i ryggen av en partner mellom 20 år her.Du sier selv at du ikke har virket "megapå", bare normalt høflig. Han er antakeligvis ikke interessert og har ikke noen åpenbare signaler på at du er kjempeinteressert heller, så da anser han det som greit å bare la stillheten tale - noe du ikke har åpenbart protestert mot heller.Det er bare egoet ditt som har fått seg en knekk her, anerkjenn det.Anonymkode: 3f573...5bbHaha, du har rett i det. Men syns bare det er rart da, fordi det har ikke vært noen tegn til at han ikke har vært interessert, annet enn denne stillheten som plutselig kom nå. Anonymkode: e5466...9ac 1
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #15 Skrevet 8. november 2015 Faensmannfolk altså! Frem og tilbake, alt er topp, gjensidig entusiasme, flørtings, føles merkelig bra ut, han får meg til å åpne opp, får meg på gli, han virker også på gli, deler av seg selv, så bare PANG! Ut av INGENTING så er han fullstendig borte. Hvorfor gjør de dette? Er det så vanskelig å gi en eller annen tilbakemelding på hvorfor de ikke vil mer? Er det så forbanna vanskelig å være litt ordentlige, og si fra hva som ble feil, eller hvorfor de er så hundre prosent på i et sekund og så stikker det neste sekundet? Det er lov å respektere det mennesket du har flørtet og delt med og fått til å åpne seg for deg, og de kan begynne med å gi en skikkelig beskjed på at det avslutter flørten, istedenfor å si: ååå, jeg liker deg og så BORTE. FAEN. Jeg blir såret. Anonymkode: ccbfa...1e3 2
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #16 Skrevet 8. november 2015 Sorry men det at han ikke tar videre initiativ gjør ham ikke til et "faens mannfolk". Det er ikke som om du har blitt dolket i ryggen av en partner mellom 20 år her.Du sier selv at du ikke har virket "megapå", bare normalt høflig. Han er antakeligvis ikke interessert og har ikke noen åpenbare signaler på at du er kjempeinteressert heller, så da anser han det som greit å bare la stillheten tale - noe du ikke har åpenbart protestert mot heller.Det er bare egoet ditt som har fått seg en knekk her, anerkjenn det.Anonymkode: 3f573...5bbHvorfor skulle jeg protestere på det? Det siste jeg vil er å mase! Anonymkode: e5466...9ac
spegel Skrevet 8. november 2015 #17 Skrevet 8. november 2015 Argh - skjønner din frustrasjon. Menn er ofte feige. De som kan virke som seriøse og ærlige menn, blir brått feige og tar den enkle utveien. Playere en nesten flinkere til å komme med gode avslag (de har vel trening i dette).Ikke alle menn er slik, men dessverre mange av de. Anonymkode: ef999...770Du sier akkurat det jeg sitter og tenker!! Har blitt dumpet av en player i mitt liv, og det er den eneste gangen jeg har blitt dumpet på realt vis. Og så har jeg en to-tre virkelig "snille og gode" gutter som har forsøkt å fade meg ut, unngått meg osv. SÅ dere snille gutter: SKJERPINGS! ;p 2
QueenOfTheSidewalk Skrevet 8. november 2015 #18 Skrevet 8. november 2015 Får holde deg unna menn siden alle er like. Er det så vanskelig å holde deg unna? Ja, det er veldig vanskelig, man lærer aldri :O
Berit Skrevet 8. november 2015 #19 Skrevet 8. november 2015 Hvor lenge siden er det du sendte han din siste melding?
lille_myyy Skrevet 8. november 2015 #20 Skrevet 8. november 2015 Vel, det er ikke bare mannfolk som har tendens til å velge den "lette utveien", og bare bli stille dessverre.. Det er sårende der og da, men du vil ikke være sammen med noen som ikke 100 % ønsker å være sammen med deg uansett Drit i å bruk mer tid på å gruble, og heller gjør ting som du syns er gøy og som får tiden til å gå. Og hvem vet? Plutselig popper det opp en melding av han uten at du har gått å ventet og tenkt på det.Jeg er selv nettopp blitt singel, og har tenkt at jeg ikke skal gjøre samme feilen som jeg gjorde sist gang jeg var singel. Altså legge alt for mye i alle relasjonene jeg møter, men heller ta det som det kommer Og heller bruke tiden min på å veie opp om guttene er verdt MIN tid, og ikke omvendt.... Men det er sikkert til jeg går på en smell eller to, så kommer jeg tilbake dit du er nå
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå