Gå til innhold

Et par spørsmål om deg og dine venner!


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

- Hvor ofte møtes dere?
- Når dere møtes, hva prater dere om?
- Hvis du hadde havnet i en situasjon som var litt vanskelig, økonomisk, psykisk eller bare gjenerelt, kunne du pratet om dette til de?
- Stoler du på de?
- Når du møter de, blir du glad da? Har dere det gøy sammen?
- Gir de deg oppmuntring og komplimenter?


Takker for svar! :D

Anonymkode: 136b2...bc7

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg er ikke så veldig sosial av meg, vennene jeg har på skolen treffer jeg flere ganger i uka på skolen og kanskje en gang i uka utenom skoletid. Jeg er med venner utenom studier ca. et par ganger i uka, noen ganger mindre og noen ganger mer, men det er uansett mer enn nok for meg. :)

Jeg har slitt psykisk i mange år, det har ikke vært noen hemmelighet, men det er likevel ikke noe jeg klarer å snakke noe særlig om, hvert fall ikke gå i dybden på problemene. Men selv om jeg ikke klarer å snakke så veldig mye om det som er vanskelig, så stoler jeg på vennene mine.

Har det stort sett gøy sammen med vennene mine, føler vi støtter og oppmuntrer hverandre, ja. Jeg prøver å gi dem komplimenter og føler de er flinke til å gi komplimenter til meg også selv om min evne til å ta i mot er varierende.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor ofte møtes dere?
- Når dere møtes, hva prater dere om?
- Hvis du hadde havnet i en situasjon som var litt vanskelig, økonomisk, psykisk eller bare gjenerelt, kunne du pratet om dette til de?
- Stoler du på de?
- Når du møter de, blir du glad da? Har dere det gøy sammen?
- Gir de deg oppmuntring og komplimenter?


Takker for svar! :D

Anonymkode: 136b2...bc7

- Ukentlig

- Prater om alt mellom himmel og jord.

- Ja

- Ja

- Så klart, ellers hadde vi ikke vært venner. Vi har det alltid koselig sammen, og har det gøy.

- Ja. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor ofte møtes dere?
- Når dere møtes, hva prater dere om?
- Hvis du hadde havnet i en situasjon som var litt vanskelig, økonomisk, psykisk eller bare gjenerelt, kunne du pratet om dette til de?
- Stoler du på de?
- Når du møter de, blir du glad da? Har dere det gøy sammen?
- Gir de deg oppmuntring og komplimenter?


Takker for svar! :D

Anonymkode: 136b2...bc7

- Flere ganger i uken

- Alt mulig

- Ja

- Tillit er selve fundamentet i et vennskapsforhold; mennesker jeg ikke har tillit til kalles bekjente, eller fremmede ...

- Ja

- Ja

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor ofte møtes dere?

Min nærmeste vennekrets består av 3 personer, og to av dem bor i en annen by enn meg, så de får jeg kun sett til jul og sommer. Vi holder derimot jevnlig kontakt via sms, tlf, facebook og snapchat. Den ene som bor i samme by som meg møter jeg ca. 1 gang i uka. Men så har ingen av oss barn, dyr e.l. da. Jeg har samboer men han klarer seg selv:P


- Når dere møtes, hva prater dere om?

Mye tull egentlig, intern humor. Ellers går det i felles interesser, en sanfunnsrelatert diskusjon en gang i blant.


- Hvis du hadde havnet i en situasjon som var litt vanskelig, økonomisk, psykisk eller bare gjenerelt, kunne du pratet om dette til de?

Absolutt! Jeg hadde ikke vært her jeg er om det ikke var for vennene mine, det er jeg helt overbevist om. Jeg prøver som regel å løse det på egenhånd før jeg spør meg til råds/hjelp først, men er aldri i tvil om at de stiller opp.


- Stoler du på de?

Ja:)


- Når du møter de, blir du glad da? Har dere det gøy sammen?

Det er et godt avbrekk fra studier og jobb, selv om vi kanskje ikke gjør noe kjempespennende sammen hver gang. Bare det å ta en kaffe og prate tull kan være avbrekk nok.


- Gir de deg oppmuntring og komplimenter?

Ja, det gjør de:) Det vareierer kanskje litt på måten de gjør det mtp. personlighet men komplimenter er det like fult.

Anonymkode: 991e5...1af

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor ofte møtes dere?
- Når dere møtes, hva prater dere om?
- Hvis du hadde havnet i en situasjon som var litt vanskelig, økonomisk, psykisk eller bare gjenerelt, kunne du pratet om dette til de?
- Stoler du på de?
- Når du møter de, blir du glad da? Har dere det gøy sammen?
- Gir de deg oppmuntring og komplimenter?


Takker for svar! :D

Anonymkode: 136b2...bc7

1. 1-2 ganger i måneden.
2. Vi prater om alt mellom himmel og jord.
3. Både og. Har en kompis jeg kan prate med dette om, fordi han har slitt før selv. Men, vi møtes kanskje bare 1 gang i året nå, vi bor ikke i samme by, eller fylke...Hver vår kant av landet. De andre vennene mine...Nei, det orker jeg ikke, for mange av de klarer ikke å sette seg ned i andres sko og skjønne at andre sliter.
4. Ja, om jeg ikke hadde stolt på de, så ville de ikke vært mine venninner/kompiser.
5. Kommer helt an på :)
6. Mnjææ...Kanskje? De gjør vel det av og til, men ikke hele tiden :)

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nå har jeg jo flere venninegjenger, men disse er de som har holdt ut lengst med meg (hehe..)

- Hvor ofte møtes dere? Har blitt sjeldnere og sjeldnere da 2 har flyttet til utlandet og alle bruker mye tid på studier. Vi som er igjen i Norge pleier å møtes rundt 1 gang i mnd. De andre møter vi når de kommer hjem, eventuelt når vi reiser på besøk. 
- Når dere møtes, hva prater dere om? Snakker vanligvis hva som har skjedd siden sist, om det er noe morsomt som skjer i hverdagen, kjærester etc. Også selvfølgelig gamle minner.
- Hvis du hadde havnet i en situasjon som var litt vanskelig, økonomisk, psykisk eller bare gjenerelt, kunne du pratet om dette til de? Ja.
- Stoler du på de? Definitivt.
- Når du møter de, blir du glad da? Har dere det gøy sammen? Veldig. De er morsomme mennesker som jeg har lært meg å kjenne veldig godt. Selv om vi kanskje er litt stille i blant vet jeg at det ikker er fordi det er "kleint"
- Gir de deg oppmuntring og komplimenter? Ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

- Hvor ofte møtes dere?
- Når dere møtes, hva prater dere om?
- Hvis du hadde havnet i en situasjon som var litt vanskelig, økonomisk, psykisk eller bare gjenerelt, kunne du pratet om dette til de?
- Stoler du på de?
- Når du møter de, blir du glad da? Har dere det gøy sammen?
- Gir de deg oppmuntring og komplimenter?


Takker for svar! :D

Anonymkode: 136b2...bc7

1 møter jeg på en fritidsklubb ca 1 gang i uka(dette kan variere, for veksler mellom den og kino). Hun andre møter jeg nesten hver dag, for vi er på samme jobb, men ikke så mye utenom. Den tredje er av-og-på fordi vi krangler en del, også. 

-går ofte i film, men med den ene går det også mye i musikk. 

-Vet ikke, men er ikke sikkert jeg hadde hatt noe behov for det. Er litt vanskelig å svare på.  

-Er litt usikker.  

- Ja, det har vi.

-Ja,hun ene gjør det, ikke de andre, men er sikkert litt hva er flink til/bevisst på, også. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor ofte møtes dere?

Hver lørdag. Hun ringer støtt og stadig, jeg tar sjelden kontakt med henne. Synes det kan bli litt vel mye for å være ærlig.

Når dere møtes, hva prater dere om?

For det meste det som skjer rundt oss her og nå. I tillegg gir hun meg informasjon om andre mennesker, fordi hun kjenner flere her i byen enn det jeg gjør.

Hvis du hadde havnet i en situasjon som var litt vanskelig økonomisk, psykisk eller bare generelt, kunne du pratet om dette?

Nevnte venninne vet ikke at jeg har vært hos helsestasjonen for barn og unge. Derimot vet to venninner jeg ble kjent med på studiet om dette. Ingen av dem har fått vite grunnen. Og slik kommer det til å fortsette. 

Stoler du på de?

Ikke 100%. Og det synes jeg ikke andre burde gjøre heller. 

Når du møter de, blir du glad da? Har dere det gøy sammen?

Ikke glad. Ikke trist. Noen ganger lettere irritert. Som oftest likegyldig. Ja, hender vi kan ha det veldig gøy, men som regel gjør vi helt uinteressante ting som å gå meningsløst rundt på et kjøpesenter eller sitte hjemme hos dem og se på tv. 

Gir de deg oppmuntring og komplimenter?

Ikke som jeg kan komme på .... hun bruker som regel bare å spørre hvordan det har gått med meg siden sist gang vi møttes. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...