Gå til innhold

Farsdag uten en far

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

I år er det ti år siden jeg mistet faren min, da jeg var 13. Jeg savner han hver dag, og alt jeg gjør i livet er for at han skulle vært stolt av meg. På farsdagen og bursdagens hans er sorgen størst. I dag er en vond dag..

Jeg sender en klem til alle i samme situasjon, og håper at alle som kan ringer, sender en melding eller gir faren deres en stor klem i dag. Ikke fordi farsdagen i seg selv er spesielt viktig, men fordi foreldre er viktige å ha og sette pris på! 

:dagens-rose: 

Anonymkode: 8412f...d8c

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

I år er det ti år siden jeg mistet faren min, da jeg var 13. Jeg savner han hver dag, og alt jeg gjør i livet er for at han skulle vært stolt av meg. På farsdagen og bursdagens hans er sorgen størst. I dag er en vond dag..

Jeg sender en klem til alle i samme situasjon, og håper at alle som kan ringer, sender en melding eller gir faren deres en stor klem i dag. Ikke fordi farsdagen i seg selv er spesielt viktig, men fordi foreldre er viktige å ha og sette pris på! 

:dagens-rose: 

Anonymkode: 8412f...d8c

Vet hvordan du har det, mistet faren min for 4 år siden. Minnes han i dag og tenker på hvor heldig jeg var som fikk ha en så flott pappa i 20 år. Sender en klem til deg og alle andre som har mistet faren sin 
:hjerte:   

Anonymkode: c8c1b...18b

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for klemmen.<3 Det er kun 6 måneder siden min far døde.Så dagen i dag er en trist dag,men full av mange gode minner.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var selv 13år da jeg mistet faren min for 11år siden. fremdeles veldig vondt. :troest:

Anonymkode: 04001...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...