Gå til innhold

fifi von tassel - seksuelt?

Fremhevede innlegg

Skrevet

http://www.kjendis.no/2015/11/07/kjendis/norske_talenter/tv_2/tv_og_medier/underholdning/41857039/?_ga=1.30769657.75452617.1436537702
Under gårsdagens livesending av TV 2-programmet «Norske Talenter», var burleskdanseren Carina Elisabeth Carlsen (29) en av deltakerne som kjempet om finaleplass.
"Refser «Norske Talenter»-innslag: - Særdeles seksuelt"
hva synes dere om innslaget?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mtp på at det er barn i svært ung alder som ser programmet, så er det kanskje på grensen?

Men diskusjonen er interessant nok, fordi hadde det vært en kvinne med "fotomodellkropp" som hadde gjort det samme, så hadde det i allefall blitt ramaskrik. Men siden denne dama er rimelig feit, så blir det mer "komedie" enn sensuelt.....

Men skal det ha noe å si hvordan kvinnen ser ut kroppslig før man avgjør om det er for seksuelt eller ikke?

Anonymkode: ccc3b...031

• Liker 1
Skrevet

Synes ikke det er noe som burde være på et familieprogram... Hvis jeg skal være helt ærlig er det ikke noe jeg vil se noe som helst sted. 

• Liker 5
Skrevet

Nå må folk gi seg. Dette var bare et utrolig morsomt innslag. Jeg synes dama er genial, og tøff som tør å by på seg selv. Hvis man ikke tåler synet av en rumpe, vil jeg si man har veldig store problemer. Det er så teit at slike ting skal bli hysjet ned, og at folk lager drama. Finnes tross alt verre ting her i verden.

Skrevet

Det er mest humor og ikke så seksuelt etter min mening. Jeg tenker at unger ikke har noe mer vondt av å se på dette enn de har av å se på undertøysdeklame hende rundt i bybildet. 

Skrevet

Synes verken kropp eller sex burde være tabu i dagens samfunn. Dette blir nok ikke mer seksuelt enn man gjør det til selv, og hvis ungene blir litt forlegne, hva så? Dette er ikke noe mer seksuelt enn hva man ser på plakater og magasinforsider. Synes hun er tøff som er komfortabel i sin egen kropp - uansett størrelse, og holder på med noe hun liker å gjøre. 

Skrevet

Tror dette kun skal være morsomt. Det er ingen ting med seksualitet og gjøre i mine øyne.

• Liker 2
Skrevet

Ikke seksuelt, bare fælt. Noe man kunne gjort som en practical joke i et utdrikningslag.

Har absolutt ingenting på et familieprogram/talentprogram å gjøre ihvertfall.

Anonymkode: 15e3a...edb

• Liker 1
Skrevet

Det der hadde ikke noe i et familieprogram å gjøre, og det hadde ikke spilt noen rolle om hun hadde drømmekroppen. Vulgært! 

Anonymkode: be63a...f0e

• Liker 2
Skrevet

For seksuelt? Nei, det synest jeg ikke. At det er en sjanger mange ser på som ganske seksuell, det forstår jeg. Min dette var veldig uskyldig i forhold til hva det kunne vært, og på linje med hva vi til daglig blir eksponert av i samfunnet og media. Om dette blir for drøyt og en må skru av tv-en, ja, da må en rett og slett fjerne alt annet media også som viser en halvnakenkropp.

Skrevet

Synes det er utrolig tøfft av henne å opptre på den måten. I tillegg var hun på skjermen etter kl 21. som er den "magiske" grensa. Paradise hotell er på tv i samme tvtid og det er da betydelig mer seksuelt enn dette og har et veldig ungt publikum.
Jeg tror også at hadde hun vært ei smalere jente så ville ikke folk reagert like voldsomt som de gjør nå, det å ha stor kropp er det mange som mener er en skam og man burde på ingen måte vise den fram på den måten.
Så dette innslaget var dritkult og jeg elsker at hun kan vise at en stor kropp også er vakker og til å vise fram

• Liker 1
Skrevet

Noe så ekkelt er ikke seksuelt. Men er enig i at at dette innslaget ikke hadde noe på skjermen å gjøre

Anonymkode: c633a...f74

Skrevet

Ikke seksuelt, bare fælt. Noe man kunne gjort som en practical joke i et utdrikningslag.

Har absolutt ingenting på et familieprogram/talentprogram å gjøre ihvertfall.

Jeg dro iallfall på smilebåndet, så for meg så hadde hun alt på et talentprogram å gjøre. 

Anonymkode: 8a233...e04

Skrevet

Jeg dro iallfall på smilebåndet, så for meg så hadde hun alt på et talentprogram å gjøre. 

Anonymkode: 8a233...e04

Talent = være feit. OK. 

Jeg drar på smilebåndet når jeg ser på videoer av fulle folk som driter seg ut. Det betyr ikke at de har talent. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...