AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #1 Skrevet 8. november 2015 Jeg sliter nemlig med det, og innimellom er det så ille at det kommer som en liten dam på en gang, f.eks hvis jeg har sittet en stund, ser ut som jeg har tisset på meg.. Ikke akkurat noe artig når du er på date og må passe på å ha lange overdelen, og føler kanskje det ville vært avskrekkende for en potensiell partner om man er så våt?Noen som har noen erfaringer med det? Anonymkode: 5f810...c43
frk91 Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Nå høres det ikke ut som du har problem med å være for våt, men heller at du plages med utflod. Hvis du synes det er ille, så dra til en lege.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Nå høres det ikke ut som du har problem med å være for våt, men heller at du plages med utflod. Hvis du synes det er ille, så dra til en lege.problemet er der bare om jeg er kåt, ikke ellers. Anonymkode: 5f810...c43 1
tdm900 Skrevet 9. november 2015 #4 Skrevet 9. november 2015 Er det bare når du er kåt, er det vel bare en stor bonus? Men, noen liker det plaskvått og andre ikke. Selv hadde jeg blitt kjempehappy over å finne fram til et skritt som er gjennomvått :) 2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #5 Skrevet 9. november 2015 Kjøp de minste Tena-bleiene. De er ikke større enn ett bind og holder deg tørr Anonymkode: c68f5...c35
frk91 Skrevet 9. november 2015 #6 Skrevet 9. november 2015 Åja, om det bare er når du er kåt så ser jeg ikke problemet med det. Har ikke møtt noen som har problemer med at jeg er våt, det er jo bare et kompliment at de klarer å gjøre meg så kåt.
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #7 Skrevet 9. november 2015 Tja, det gjør det vanskeligere for meg (som mann) å komme, da det ikke er noe særlig friksjon. Ingen krise, holder nok ut på et vis. Anonymkode: 58117...909
drue Skrevet 9. november 2015 #8 Skrevet 9. november 2015 Nei, det er bare positivt å bli våt. Ikke noe å skamme seg over
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #9 Skrevet 9. november 2015 Jeg har samme problemet. Kjæresten og jeg har veldig bra sex, men det er noe som har funket for å oppnå riktig friksjon. Jeg blir ikke helt våt før vi har sex, om det gir mening. Vi roter litt, ja, men ikke lenge nok til at jeg blir plaskvåt (for det kan jeg nemlig bli om jeg bygger opp kåtheten for lenge). Hvis vi begge blir kåte, tar det aldri lang tid før han er inne i meg. Maks 5-10 min. Men det er ikke fordi jeg har et problem med å bli for våt, det er fordi vi klarer ikke holde oss Hvis jeg får nok tid på meg til å bli kjempe kåt, så blir jeg også kjempe våt. Da er det nesten ikke deilig lenger, for det er null friksjon. Ellers har jeg pleid å tørke meg litt hvis jeg blir for våt, det hjelper litt Anonymkode: fbdbb...690
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #10 Skrevet 9. november 2015 Btw, hvis du er på date og du kjenner du blir veldig våt, så går du på do og tørker det. Har du prøvd det? Eventuelt gjøre som andre har gitt råd om - truseinnlegg. Anonymkode: fbdbb...690
AnonymBruker Skrevet 10. november 2015 #11 Skrevet 10. november 2015 Btw, hvis du er på date og du kjenner du blir veldig våt, så går du på do og tørker det. Har du prøvd det? Eventuelt gjøre som andre har gitt råd om - truseinnlegg. Anonymkode: fbdbb...690tenkt på det ja, men ikke alltid man rekker det desverre:/ kan jo ikke gå på do hvert 10 min heller. Anonymkode: 5f810...c43
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå