Lakahs Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Denne nettsiden er for folk som har lyst til å møte andre for uforpliktende kose kvelder Men så er jo det obligatoriske spørsmålet: Er det ekte med ekte brukere eller falskt?Så, noen som har erfaringer om denne nettsiden? http://www.nordic-date24.com/
DeLorean Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Samme ulla som Be2 og C-Date. Svindle deg for mest mulig penger. Hold deg vekk Lakahs!Og ja. Jeg snakker av erfaring her! 1
Lakahs Skrevet 7. november 2015 Forfatter #3 Skrevet 7. november 2015 Samme ulla som Be2 og C-Date. Svindle deg for mest mulig penger. Hold deg vekk Lakahs!Og ja. Jeg snakker av erfaring her!Kan du utdyppe det, snakker med 2 stykker og det er ikke enkelt å fatte at dette er noe de blir betalt for å gjøre.
DeLorean Skrevet 10. november 2015 #4 Skrevet 10. november 2015 Glemte å svare på denne. Du får nesten følge magefølelsen. Kanskje du har flaks. Men det er mye kriminelle bakmenn som er involvert i disse sidene. En side som har funket for meg er Match Den siden du linket til tror jeg jeg ville vært forsiktig med. Mye falske profiler generelt.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå