AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Dette er ikke rasistisk ment, og jeg orker ikke å gå på tå rundt dette temaet. Så jeg sier det rett frem slik som det er. Jeg ønsker å flytte. Norge er naiv og regjeringen ødelegger landet vårt.Slik har det vært i mange år nå. Åpen grenser, bom og skatt opp til ørene, strengere inntakskrav til studie og alle "dritt jobbene" går til utlendingene som jobber svart. Så det å få seg en OK jobb med utdanning er like vanskelig som å vinne lotto snart. Politiet som fokuserer på de som laster ned ulovlig film og ikke de som blir voldtatt og utsatt for blind vold. Dreper du et annet menneske så får du 4 år i fengsel og smekk på fingrene, og ikke glemme den lille boten NAV betaler for deg, noe som er helt på tryne! Velferdsstaten er på vei ut, strengere ditt og strengere datt, snart så blir det vell slik at du må ha minst 5 barn for å få krav på barnetrygd. De som har mest får mer, mens de som har minst får enda mindre. Denne flyktningskrisen er siste dråpen for min del. Jeg orker ikke mer. Pappa døde for noen uker siden og han var den siste i familien min. Vennene mine har flyttet land og strand, fått barn og hus og et nytt liv. Jeg har ingenting som holder meg tilbake lengre. Så spørsmålet mitt er;Hvilket land er best å bo i? Minst utlendinger (altså asylsøkere er enn ting, men minst lykkejegere og 30 år gamle Kurdere som later som at de er 14. Slike uærlige folk!). Trygt land, det landet som er nærmest norge (uten at det går nedover til helvete!).. Best med tanke på politikk, velferd og jobb muligheter. Anonymkode: 674e0...fec 9
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Island er det beste landet. Anonymkode: 38819...03e 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Hvilket land er best å bo i? Minst utlendingerAnonymkode: 674e0...fecNorge. I alle andre land er det utlendinger. Med unntak av Sealand. Anonymkode: 555fd...ef5 8
Fredsmegleren Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Australia eller new Zealand, men de ligger et stykke unna Norge altså 1
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Da er det bare å flytte Anonymkode: 9601c...f76 2
WubWub Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Australia eller new Zealand, men de ligger et stykke unna Norge altsåFinland er også et godt alternativ. Sør-Korea og Japan er jo også flotte og homogene land men om man ser etter et homogent vestlige land så er det få alternativer å velge i.Av en eller annen grunn så skal det være slik at vestlige land skal på død og liv blandes ut 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Australia eller new Zealand, men de ligger et stykke unna Norge altsåAustralia var et godt tips... Men sånn seriøst. Vurderer å flytte ifra Norge i et par år. Få andre opplevelser, se om det finnes noe bedre der ute. Føler jo vi har ingen makt! Folk roper og hyler og politikerne hører ikke etter. Samtidig er kongefamilien ut på skogstur og bryr seg fint lite om hva som skjer med Norge. Frustrerende. Så vurderer å flykte i noen år, se om det er noe bedre der ute. Og hvis det er det så blir det på fast basis. Har også vurdert Canada... Vet dere noe om det landet? Kun hørt at de er hyggelige folk, men vet ikke mer enn det.ts Anonymkode: 674e0...fec
Vampen Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 Jeg synes det er litt søtt at et av kriteriene dine for å finne ut hvilket land du skal flytte til er at det er lite utlendinger der. Hva vil du være om du bosetter deg i et annet land..? 27
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #9 Skrevet 7. november 2015 Finland er også et godt alternativ. Sør-Korea og Japan er jo også flotte og homogene land men om man ser etter et homogent vestlige land så er det få alternativer å velge i.Av en eller annen grunn så skal det være slik at vestlige land skal på død og liv blandes utJapan og Sør-Korea slipper så godt som ingen inn, og det er ingen som reagerer på det. Hadde de vært hvite hadde de blitt halshugget av EU og resten av verden for sitt syn. Søsteren min var i Polen og der var det Anonymkode: 6088c...703
Gjest Cartman Skrevet 7. november 2015 #10 Skrevet 7. november 2015 Tror du bør flytte til USA. Der kan du bygge ditt eget liv.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #11 Skrevet 7. november 2015 Dette er ikke rasistisk ment, og jeg orker ikke å gå på tå rundt dette temaet. Så jeg sier det rett frem slik som det er. Jeg ønsker å flytte. Norge er naiv og regjeringen ødelegger landet vårt.Slik har det vært i mange år nå. Åpen grenser, bom og skatt opp til ørene, strengere inntakskrav til studie og alle "dritt jobbene" går til utlendingene som jobber svart. Så det å få seg en OK jobb med utdanning er like vanskelig som å vinne lotto snart. Politiet som fokuserer på de som laster ned ulovlig film og ikke de som blir voldtatt og utsatt for blind vold. Dreper du et annet menneske så får du 4 år i fengsel og smekk på fingrene, og ikke glemme den lille boten NAV betaler for deg, noe som er helt på tryne! Velferdsstaten er på vei ut, strengere ditt og strengere datt, snart så blir det vell slik at du må ha minst 5 barn for å få krav på barnetrygd. De som har mest får mer, mens de som har minst får enda mindre. Denne flyktningskrisen er siste dråpen for min del. Jeg orker ikke mer. Pappa døde for noen uker siden og han var den siste i familien min. Vennene mine har flyttet land og strand, fått barn og hus og et nytt liv. Jeg har ingenting som holder meg tilbake lengre. Så spørsmålet mitt er;Hvilket land er best å bo i? Minst utlendinger (altså asylsøkere er enn ting, men minst lykkejegere og 30 år gamle Kurdere som later som at de er 14. Slike uærlige folk!). Trygt land, det landet som er nærmest norge (uten at det går nedover til helvete!).. Best med tanke på politikk, velferd og jobb muligheter. Anonymkode: 674e0...fecHahahaha! Du er klar at hvis du flytter til utlandet så blir DU en utlending der? Anonymkode: fb72a...e3c 6
Gjest Cartman Skrevet 7. november 2015 #12 Skrevet 7. november 2015 Jeg synes det er litt søtt at et av kriteriene dine for å finne ut hvilket land du skal flytte til er at det er lite utlendinger der. Hva vil du være om du bosetter deg i et annet land..? TS sikter til voldsforbrytere og lykkejegere fra Midtøsten.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #13 Skrevet 7. november 2015 Tror du bør flytte til USA. Der kan du bygge ditt eget liv.USA er jo et land skapt av det TS kaller "utlendinger".Hvis TS ønsker et mest mulig blenda-hvitt land å flytte til, så er vel ikke USA det beste valget. Anonymkode: fb72a...e3c 3
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #14 Skrevet 7. november 2015 Jeg synes det er litt søtt at et av kriteriene dine for å finne ut hvilket land du skal flytte til er at det er lite utlendinger der. Hva vil du være om du bosetter deg i et annet land..? Mener jo så klart disse lykkejegerne, de som kommer til norge på grunn av godene og ingenting annet. Ikke asylsøkere som faktisk trenger hjelp! STOR forskjell på det. og det er det jeg mener, at det bør ikke være en strøm av slike folk i det landet. ts Anonymkode: 674e0...fec 2
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #16 Skrevet 7. november 2015 Mener jo så klart disse lykkejegerne, de som kommer til norge på grunn av godene og ingenting annet. Ikke asylsøkere som faktisk trenger hjelp! STOR forskjell på det. og det er det jeg mener, at det bør ikke være en strøm av slike folk i det landet. tsAnonymkode: 674e0...fecDu tror oppriktig at det finnes land der folk ikke flytter pga godene og mulighetene som det landet har å tilby? Hvorfor i all verden skulle ikke folk ønske og ha lov til å flytte til et land hvor de vet at de kan få et bra liv, og oppfylle drømmene sine? Er det ikke det alle som flytter til utlandet gjør da? De vet de kan tjene mer penger der, eller at de kan ha et bedre liv - og da snakker jeg om vanlige folk, ikke asylsøkere.Hvorfor er det fy-fy hvis du er brun i huden og kommer fra Midtøsten, men helt OK hvis man er norsk og flytter til, la oss si, USA? Eller Canada? Eller anywhere hvor man selv føler at man vil bo? Anonymkode: fb72a...e3c 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #17 Skrevet 7. november 2015 Lykke til!..med realitestsjokket du vil få når du flytter fra verdens beste land. Anonymkode: 56adf...b9e 8
Vampen Skrevet 7. november 2015 #18 Skrevet 7. november 2015 Mener jo så klart disse lykkejegerne, de som kommer til norge på grunn av godene og ingenting annet. Ikke asylsøkere som faktisk trenger hjelp! STOR forskjell på det. og det er det jeg mener, at det bør ikke være en strøm av slike folk i det landet. tsAnonymkode: 674e0...fecSå leng godene i verden er så kraftig skjevfordelt, så vil nok land med god levestandard være et mål for mennesker som ønsker et bedre liv. 6
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #19 Skrevet 7. november 2015 Så leng godene i verden er så kraftig skjevfordelt, så vil nok land med god levestandard være et mål for mennesker som ønsker et bedre liv. Som igjen ikke virker å være et problem for oss hvite mennesker, vi er frie til å flytte på oss hvor vi vil. Er man derimot mørkhudet og heter Ahmed så er det visst ikke lov å ha de samme drømmene og ønskene og frie valgene for sitt liv. Anonymkode: fb72a...e3c 7
Vampen Skrevet 7. november 2015 #20 Skrevet 7. november 2015 Som igjen ikke virker å være et problem for oss hvite mennesker, vi er frie til å flytte på oss hvor vi vil. Er man derimot mørkhudet og heter Ahmed så er det visst ikke lov å ha de samme drømmene og ønskene og frie valgene for sitt liv. Anonymkode: fb72a...e3cNei, for Ahmed er jo selvfølgelig voldtekstmann og undermenneske. Sånn i motsetning til alle hvite, vestlige mennesker, som bare er greie. 7
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå