Gå til innhold

Avblokkerte eksen.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg gjorde det fordi jeg la ut et bilde på Facebook og var ordentlig stolt av ting jeg har fått til i livet. Når han brukte vold mot meg i forholdet var jeg "liten" og ubrukelig. Jeg følte meg iallefall slik. Nå er alt annerledes, og jeg ville vise det til han. Profilen min er privat så han kan ikke snike så mye, men det er det ene bilde jeg ville få frem. Det er profilbilde. Jeg vurderer å blokkere han på nytt om ett par dager. Men ville bare høre reaksjonene deres, hva dere tenker om dette. Har dere gjort noe lignende før? Burde jeg avblokkere han? Han har ikke plaget meg etter bruddet, men jeg valgte å blokkere han pga jeg var redd han kom til å gjøre det. Redd at Facebook siden min kommer til å dukke opp som forslag eller lignende og det skal minne han om meg hele tiden. Men det er så lenge siden alt sammen nå. Skal jeg blokkere han på nytt? Hva syns dere?

Anonymkode: b0b5c...9bc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er du sterk nok psykisk til å eventuelt tåle nedsettende kommentarer fra ham da? 

 

Selv visste jeg faktisk ikke at det går an å avblokkere folk fra Facebook.. 

 

Har dere felles bekjente som han kan være venn med fra før av på Facebook? I så fall er det meget sannsynlig at han da kommer til å få opp deg som et forslag til ny venn fra Facebook sin side dersom du faktisk avblokkerer han.

Anonymkode: 60325...379

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest gjestvest

Avblokkere og blokkere på nytt om et par dager.
Var jeg deg ville jeg ikke gitt ham denne plassen i ditt liv. Skal du sjekke om han har sett deg, ikke sett deg? Dette viser jo at han fremdeles har kontroll. Vær heller stolt over det du har fått til, og konsentrer deg om en annen. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Høres ut som en god stund siden det ble slutt mellom dere og jeg ser på det som veldig lite sannsynlig at han er inne å søker på navnet og profilen din hver dag i tilfelle du har unblokket han. Så sjansen for at han ser det bildet du ønsker at han skal se er minimal, spesielt om du blokker han igjen etter noen dager "unbluck". I såfall må du gjøre litt innsats å skrive masse på profilene til folk han er venner med, sånn at han oppdager navnet ditt og ser at du nå er søkbar for han på facebook. Da kanskje han vil se bildet ditt om han trykker på deg, men jeg tenker at du legger veldig mye i dette her som for han er like lite og random som et støvkorn å sitte å følge med på, og at selvom du er stolt over det du har fått til så er nok det beste å uansett bare å slutte å tenke på han og hva han skulle mene eller få med seg.

Anonymkode: 0c025...a47

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Som nevnt over, kan hende han aldri søker på deg, eller at han tilfeldigvis ikke søker på deg akkurat når vinduet er oppe. Han har nok gitt opp for lengst, så hvis han skal ha sjans til å se det så må du nok fortsette å ha han avblokkert. Gi det en måned eller to. 

Anonymkode: 23f60...921

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...