AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Skal være 1 natt i NYC før vi reiser videre og nå håper jeg dere kan hjelpe meg med litt råd om hva vi kan finne på Skal reise med en venninne og vi lander på JFK i august neste år. Lander ca kl 15:30 og avreise dagen etter kl 18. Først og fremst, hvor ville dere bodd? Ved JFK? Eller Manhattan? Har lyst å shoppe litt men har lyst å se noe severdigheter og. Hvilke restauranter kan dere anbefale? Er Central Park verdt turen? Anonymkode: 818de...9d4
Gjest Dwight Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Du er jo ikke framme på manhatten før 18 senest (du må igjennom custom, bagasje og rush trafikk) og må reise tilbake rundt kl 15 dagen etter. Så du har ikke mye tid. Central park er helt fantastisk men du bruker tid å gå igjennom hele og det rekker du ikke. Plukk ut områder du har lyst å gå. Ellers så ville jeg nedprioritert mat, bare spist noe kjapt og gale, og brukt mest mulig tid på byen. Det er mye shopping og mye å se. Jeg hadde prioritert central park, battery park, shopping i soho, times square, the village, brooklyn bridge og en tur til brooklyn heights.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Du er jo ikke framme på manhatten før 18 senest (du må igjennom custom, bagasje og rush trafikk) og må reise tilbake rundt kl 15 dagen etter. Så du har ikke mye tid. Central park er helt fantastisk men du bruker tid å gå igjennom hele og det rekker du ikke. Plukk ut områder du har lyst å gå. Ellers så ville jeg nedprioritert mat, bare spist noe kjapt og gale, og brukt mest mulig tid på byen. Det er mye shopping og mye å se. Jeg hadde prioritert central park, battery park, shopping i soho, times square, the village, brooklyn bridge og en tur til brooklyn heights. Takk for svar! Ville du bodd ved Manhattan og da? Anonymkode: 818de...9d4
Gjest Dwight Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Takk for svar! Ville du bodd ved Manhattan og da? Anonymkode: 818de...9d4jeg hadde satset på soho området ja. Da kan reise rundt på kvelden, shoppe på morgenen og ta siste rest av reising på dagen. Trafikken er virkelig kjip der borte så bare pass på at dere forhører dere med hotellet om når avreise bør være.
Gjest Overrasket Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Jeg ville nok bodd så sentral som mulig. Det gir ingen mening i mine øyne å bo ved flyplassen dersom målet er å maksimere tiden i sentrum.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå