Gjest FruPotter Skrevet 7. november 2015 #1 Skrevet 7. november 2015 Har aldri opplevd dette før, men har hatt rennende nese siden torsdag og har ingen tegn til forkjølelse. Hva kan det være? Kan det hende at forkjølelsen er treig og kommer snart? Det har alltid startet med kløende hals og tett nese før.
Gjest FruPotter Skrevet 7. november 2015 #2 Skrevet 7. november 2015 Og så nyser jeg ekstremt mye på jobb + får en del kløe. Spesielt i ansiktet - i og rundt nesa, ved øynene, i panna. Men det skjer ikke hjemme. Veldig rart. Helt forskjellige ting, men det har irritert meg litt i det siste.
AnonymBruker Skrevet 7. november 2015 #3 Skrevet 7. november 2015 Og så nyser jeg ekstremt mye på jobb + får en del kløe. Spesielt i ansiktet - i og rundt nesa, ved øynene, i panna. Men det skjer ikke hjemme. Veldig rart. Helt forskjellige ting, men det har irritert meg litt i det siste.Høres ut som allergi Anonymkode: b4f74...c49
Gjest FruPotter Skrevet 7. november 2015 #4 Skrevet 7. november 2015 Høres ut som allergiAnonymkode: b4f74...c49Hm... Hva kan jeg reagere på da? Jobber på vaskeri, men tror ikke de bruker så mye parfyme i klærne.
Gjest FruPotter Skrevet 7. november 2015 #5 Skrevet 7. november 2015 Jeg har også masse kløe i hodebunnen av en eller annen grunn - kun på jobb. Trodde først det var lus, men da hadde det jo klødd hele tiden, og ikke KUN på jobb liksom... Men de jeg jobber med tror sikkert jeg har fått lus, når jeg klør meg i hodet hele tiden
Chizue Skrevet 7. november 2015 #6 Skrevet 7. november 2015 Kan være vaskemidler du reagerer på?Kjemikalier...Kanskje er det dårlig lufting, slik at det henger mye støv og annet i lufta?
Gjest FruPotter Skrevet 7. november 2015 #7 Skrevet 7. november 2015 Kan være vaskemidler du reagerer på?Kjemikalier...Kanskje er det dårlig lufting, slik at det henger mye støv og annet i lufta? Kanskje det. Det er ganske tung luft der, og jeg ser at det samles mye støv (store støvdotter) overalt etter dagen er omme. Så det kan føre til at man får kløe og rennende nese da? Gir jo mening, for det setter seg vel på huden og man puster det inn...
Faina Skrevet 7. november 2015 #8 Skrevet 7. november 2015 Dere har ikke kjøpt/fått julestjerne eller svibler?Jeg reagere sånn på de nemlig.
Gjest FruPotter Skrevet 8. november 2015 #9 Skrevet 8. november 2015 Dere har ikke kjøpt/fått julestjerne eller svibler?Jeg reagere sånn på de nemlig. Nope, det har vi ikke Lurer på hva det kan være. Nå har det gått fra rennende til tjukt og slimete snørr... Usj. Men jeg har absolutt ingen tegn til forkjølelse sett bort i fra det. Er ikke i dårlig form. Kun SKIKKELIG trøtt og sliten.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #10 Skrevet 8. november 2015 Nesten helt klart allergi, jeg er helt lik. Reagerer slik på støv, midd, sprayvaskemidler, tøymykner, ved bruk av vaskemidler til husarbeid, pollen/gress, katt, kanin og annen pelsdyr.Jeg ville dratt til lege for en allergiutredning, det kan hjelpe deg igang til å sette tiltak og få et pekepinn på hva du reagerer på. Anonymkode: 8c30b...92f
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #11 Skrevet 8. november 2015 Har også plutselig begynt å klø på jobb. Jobber i restaurant. Får rennende nese, klør litt rundt øya og diverse steder i ansiktet. og det er bare når jeg er på jobb. Det er ikke smertefullt, men bare litt irriterende å gå og småklø seg hele tiden. Anonymkode: 43b61...ce8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå