Gå til innhold

Ap, Krf og Venstres store asylbløff.

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg legger merke til at Støre nå sier at vi må ha en streng og rettferdig asylpolitikk. Det virker som han har begynt å få kalde føtter. Men i mai sa han at Norge hadde for streng asylpolitikk, det har også de andre partiene sagt. De og andre har lenge beskyld Frp for å ha en inhuman asylpolitikk.

Derfor mener jeg at disse partiene likevel står for en liberal asylpolitikk.

Norge må stramme inn, men vi må gjøre det slik at vi får enda lavere innvandring en det vi hadde i 2014. For selv om vi fikk samme nivå som før er også det et alt for høyt nivå for det lille landet Norge. Derfor begriper jeg ikke at Støre og Hareide hylles for at de mener at vi må stramme inn noe. Vi må stramme inn drastisk.

Anonymkode: 949cd...f74

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, viktig å stenge ute de som kommer fra en fremmed ras... jeg mener, vi har jo ikke mulighet for å hjelpe alle så derfor må vi bare la de dø.

La naverne få sulte hvis de ikke får seg jobb... eller rettelse, jeg mener, vi må hjelpe våre egne først.

02-yarmouk-ap.jpg
Vi har ikke mulighet for å hjelpe alle mennesker i verden, derfor må vi la personer som henne dø.

Anonymkode: ef594...c56

• Liker 2
Skrevet

489723473.jpg?quality=75&strip=color&w=1
Hun er ikke hvit, så da har vi ikke plass til henne. Bare tenk alle de penger vi kan bruke på ny flatskjerm og nye teslaer hvis vi ikke hjelper slike som henne! Og vi har jo trass alt ikke mulighet for å hjelpe hele verden, så da kan hun like så greit dø. Husk på, kanskje du ellers må betale så mye i skatt at du ikke får råd til en ny flatskjerm. Det er ganske ille faktisk!

Skrevet

Ja, viktig å stenge ute de som kommer fra en fremmed ras... jeg mener, vi har jo ikke mulighet for å hjelpe alle så derfor må vi bare la de dø.

La naverne få sulte hvis de ikke får seg jobb... eller rettelse, jeg mener, vi må hjelpe våre egne først.

02-yarmouk-ap.jpg
Vi har ikke mulighet for å hjelpe alle mennesker i verden, derfor må vi la personer som henne dø.

Dessverre ja, når det kommer mennesker i hundretall over russergrensa som har bodd årevis i Russland og tar hennes del av kaka. 

Anonymkode: 5617d...313

• Liker 7
Skrevet

Det bildet du så ukritisk legger ut, viser til enorm naivitet. Det er utallige barn som lider i verden, på grunn av maktsyke og voldelige mennesker. Det er så mange barn som ikke får en god oppvekst, og så mange barn som ser ut som han på bildet. Men så vil jeg minne deg på at du ikke skal se langt tilbake for å se en retusjert sannhet bak et bilde. Den lille gutten på stranda, som senere viste seg å være en gutt hvis far var menneskesmugler og som egentlig var i levende live i Tyrkia.

Jeg vet så godt at mange barn lider. 

Men så vil jeg også påpeke at over 80.000 barn i Norge lever under EU's fattigdomsgrense. De lever med voldelige foreldre, alkoholiserte foreldre eller lever under veldig dårlige forhold. Skal vi ikke tenke på dem? 

Anonymkode: b1ff7...714

• Liker 5
Skrevet

Hadde verden vært rettferdig, hadde ikke de barna lidd. 

Anonymkode: b1ff7...714

• Liker 1
Skrevet

02-yarmouk-ap.jpg

Flere personer som henne vil dø, om den liberale innvandringspolitikken som føres nå fortsetter. Dette er barn som er så svake og fattige at de aldri kommer frem til Europa en gang. Et stort bistandsbudsjett kan hjelpe dem, men siden vi nå må finansiere mottak av mengder av lykkejegere, må bistandsbudsjettet i likhet med alle andre poster, kuttes.

Så tusen takk for absolutt ingenting, AB c56.

• Liker 3
Skrevet

Hun er ikke hvit, så da har vi ikke plass til henne. Bare tenk alle de penger vi kan bruke på ny flatskjerm og nye teslaer hvis vi ikke hjelper slike som henne! Og vi har jo trass alt ikke mulighet for å hjelpe hele verden, så da kan hun like så greit dø. Husk på, kanskje du ellers må betale så mye i skatt at du ikke får råd til en ny flatskjerm. Det er ganske ille faktisk!

Det kommer mange skjeggebarn som stjeler barnas rett til trygghet og helse, lykkejegere helt blottet for moral.

Anonymkode: 1add8...ba0

• Liker 2
Skrevet

For hver eneste person som kommer hit, så kunne vi hjulpet 100 stykker i landene de kommer fra. 

Anonymkode: c0b9c...1a7

Skrevet

Hun hadde aldri kommet seg hit. De som kommer hit er bla.a migranter fra Russland som har god helse. Eller tusenvis av menn som reiser over flere trygge land for å sanke velferd. Hun på bildet kunne fått hjelp om grensene hit hadde blitt stengt og pengene hadde blitt fordelt der de bor. 

Forøvrig respektløst å si at grådighet er grunnen til at man ikke ønsker fremtiden sin ødelagt. Når folk skriver at de er så redde og fattige at de vil henge seg er virkeligheten en annen en å ikke ha råd til en ny flatskjerm. Jeg er også fattig men lever ok med det nå enn så lenge. Noe pensjon har jeg ihvertfall aldri livet råd til å spare opp. 

Anonymkode: bf565...309

• Liker 3
Skrevet

Tåkefyrsten merker at folk sympatiserer med Frps standpunkt, derfor begynner han å si hva folk vil høre som ikke er det partiet hans egentlig mener. Han er ute og fisker naive velgere som tror han mener det han sier.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...