Gå til innhold

Gjester/venner som låner doen


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Det spres da ikke bakterier rundt i rommet fordi om man ikke lukker lokket før man skyller ned! Snakk om hysteri...

Anonymkode: 6a6eb...00e

Skyller du ned avføring uten å ta ned dolokket spres millioner av dråper med avføring og vann rundt i baderommet.  Baderommsveggene dine yrer av millioner med avføringsbakterier.  Lurt å ha tannbørsten i skapet. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest Raindrops

Det spres da ikke bakterier rundt i rommet fordi om man ikke lukker lokket før man skyller ned! Snakk om hysteri...

Anonymkode: 6a6eb...00e

Da spres det vel ikke bakterier om man hoster uten å holde seg for munnen heller da?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I min familie (ikke bare oss i heimen, men svigers og søsken mm.) er damene mest opptatt av at doningen skal ligge nede, klar til bruk. Noen av mennene er likegyldige, men selv legger jeg alltid lokket ned, dog usikker om det faktisk skjer før eller etter spyling.

Mest som i at skapdører og skuffer også lukkes helt igjen.

Irriterende, men gidder ikke gjøre sak av det. Jeg har nok mine (u)vaner som andre synes er ekle/ubehagelige, så sånn er det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Skyller du ned avføring uten å ta ned dolokket spres millioner av dråper med avføring og vann rundt i baderommet.  Baderommsveggene dine yrer av millioner med avføringsbakterier.  Lurt å ha tannbørsten i skapet. 

OK, da....går ut fra at du har rett, men har aldri hørt om dette før, ikke har vi blitt syke heller. Skal prøve å huske og lukke fra nå av😉

Anonymkode: 6a6eb...00e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjestene får gjøre det de vil på do, men jeg setter veldig pris på at de bruker dokost og fjerner restene sine og lukker dolokket før flushing... Har vasken og hånkle relativt nær doen og vil ikke tørke meg på henda med et håkle med noens bæsj på!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...