Gå til innhold

Kul i brystet, hva skjer videre?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Først; jeg har vært hos fastlege, og blitt henvist til sykehus.

Jeg venter på innkalling, men går og enster meg, fordi jeg ikke vet hva som skjer videre? Har noen vært igjennom det, som kan gi meg noe info evt? At det blir røngten og biopsi er vel det eneste jeg vet. Må jeg vente lenge på svar? Skjer alt på en dag? Lokalbedøvelse eller mere? Kjenner jeg har småpanikk pga det her..

Anonymkode: 9e065...97e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vondt å gå sånn og vente. Vet ikke noe om gangen i dette, ville bare gi deg en klem.

Anonymkode: bc5be...d15

Gjest Piraten
Skrevet

En lege sa til ei venninne av meg som var redd for hun hadde funnet en kul i brystet, at alle jenter og kvinner vil finne en eller flere ufarlige kuler i brystet i løpet av livet. Prøv å slapp av. 99 % sjanse for at det er ufarlig. 

Skrevet

Da har jeg vært på sykehuset.  Ble lokalbedøvelse ved de 5 biopsiene de tok av den store kulen i ene brystet, de andre testene gikk greit uten. Måtte ta flere, de fant en cyste i andre brystet, samt lymfeknuter under begge armene. Får svar om en uke. Klarer ikke helt å holde motet oppe :-(

Meb det blir det det blir...

Anonymkode: 9e065...97e

Skrevet

Føler med deg. Ble oppdaget en kul i halsen i går, en svulst. Venter på svar på vevsprøvene og time til MR. 

Anonymkode: 94952...cc2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...