Gå til innhold

Sofabordene på Jysk

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hva skal en synes? Er det ikke din smak som teller for hva du stapper inn i din stue?

Synes de er veldig hvite, og vil tydelig vise enhver flekk fra fingre og kaffekopper, akkurat som svarte er en fin måte å vise omverdenen hvor mye støv du har. De er sannsynligvis i standard jysk-laminat, og tåler ikke noe fuktighet eller tyngde, og får kjempelett riper.

Er vel det første som er sofabord. De andre er vel mer avlastningsbord/hjørnebord?

Ville aldri kjøpt denne kvaliteten til permanent møblering. Men mtp prisen, kan de sikkert fungere greit som en midlertidig løsning, hvis en for eksempel trenger å få møblert en leilighet fort på anstrengt budsjett.

Skrevet

Synes de er veldig hvite, og vil tydelig vise enhver flekk fra fingre og kaffekopper, akkurat som svarte er en fin måte å vise omverdenen hvor mye støv du har.

Hvis jeg maler dem i en annen farge da?

Anonymkode: 2589c...44e

Skrevet

Hvis jeg maler dem i en annen farge da?

Anonymkode: 2589c...44e

Da blir de helt perfekte! :fnise:

• Liker 1
Skrevet (endret)

Jeg liker den typen bord, men synes Kamikatze har noen gode poeng når det gjelder holdbarheten på Jysk sine møbler.

Jeg valgte dette lampebordet og er strålende fornøyd med det. 

Har også et spisestuebord i hvit lakk. Kaffeflekker synes, men det er svært enkelt å fjerne flekker med en fuktig klut. Flekker fra møkkete fingre har jeg ikke opplevd, men så 'klasser' jeg ikke rundt på bordplatene når jeg har olje på fingrene eller akkurat har gravd i jord ;)

Alle lakkmøbler er sensible for riper, men det er egentlig den eneste ulempen, og behandler man bordene pent så holder de seg godt.

Når bena skal monteres så lønner det seg å la bordplaten ligge i pappbeskyttelsen bordet kom i mens man skrur fast bena.

Endret av Mis(s)Understood
lenken ble borte
  • Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...