AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Tok celleprøve ifjor høst. Når skal jeg ta neste gang da om jeg følger anbefalingen? Anonymkode: 32ea6...a92
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 I 2017.Dvs tre år mellom hver gang. Anonymkode: 1e020...56f
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Ok. Er det nødvendig å ta oftere når man har mange sexpartnere? Jeg er singel, så det blir noen i løpet av ett år. Bruker alltid kondom! Men har hørt at kjønnsvorter som kan gi HPV kan smitte når området rundt kjønnsorganene er i kontakt. Anonymkode: 32ea6...a92
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Ok. Er det nødvendig å ta oftere når man har mange sexpartnere? Jeg er singel, så det blir noen i løpet av ett år. Bruker alltid kondom! Men har hørt at kjønnsvorter som kan gi HPV kan smitte når området rundt kjønnsorganene er i kontakt.Anonymkode: 32ea6...a92Ja,det går an.Du kan ta prøve årlig hvis du ønsker det.I UK er anbefalingene å gå oftere enn hvert 3. år,husker ikke om det var annenhvert år eller en gang årlig. Anonymkode: 1e020...56f
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå