Gå til innhold

Problemer med Tampax tamponger

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hittil har jeg alltid brukt O.B. men kjøpte nylig en pakke Tampax med slik innføringshylse.

Problemet mitt er at disse tampongene er så laaaange,(!!!!) har aldri sett maken!De stikker jo nesten utenfor skjeden uansett hvor langt opp jeg dytter dem!

Noen andre som har samme problem?

Er alle Tampax-typene like lange?

Anonymkode: 6735e...7e6

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg måtte sjekke nå, og det er ingen stor forskjell på lengden på Tampax og den type OB jeg har her (rosa).

Anonymkode: 7909c...d6b

• Liker 2
Skrevet

Jeg måtte sjekke nå, og det er ingen stor forskjell på lengden på Tampax og den type OB jeg har her (rosa).

Det er forresten den vanlige Tampaxen (regular)

Skrevet

Det er forresten den vanlige Tampaxen (regular)

De jeg har også.

Nei,i esken ser de like lange ut.Det er ingen forskjell før etter at de er brukt fant jeg ut!Det var da jeg dro ut den lengste jævelen av en tampong jeg noen gang har sett.

• Liker 1
Skrevet

Hylsen er lang, men tampongen er ikke større enn en ob. Hvis du setter den inn riktig, skal du ikke kunne kjenne eller se den utenfra. Når den absorberer, utvider den seg i lengden og blir lengre. Ob utvider seg i bredden og blir tykkere. 

Anonymkode: 5fd47...1ed

• Liker 1
Skrevet

De jeg har også.

Nei,i esken ser de like lange ut.Det er ingen forskjell før etter at de er brukt fant jeg ut!Det var da jeg dro ut den lengste jævelen av en tampong jeg noen gang har sett.

Det er riktig at den blir lang og tynn når du tar den ut, men den er da ikke så lang når den er inne i skjedn.

Skrevet

Det er riktig at den blir lang og tynn når du tar den ut, men den er da ikke så lang når den er inne i skjedn.

Jeg synes de er velig lange.Når jeg dytter opp en vanlig O.B.merker jeg absolutt ingenting.Tampaxene dytter jeg like langt opp men de er likevel så lange at jeg kjenner dem nederst.

• Liker 1
Skrevet

Jeg synes de er velig lange.Når jeg dytter opp en vanlig O.B.merker jeg absolutt ingenting.Tampaxene dytter jeg like langt opp men de er likevel så lange at jeg kjenner dem nederst.

Da er problemet innføringsteknikken din, ikke tampongen.  De er som sagt omtrent nøyaktig like lange.

• Liker 1
Skrevet

Da er problemet innføringsteknikken din, ikke tampongen.  De er som sagt omtrent nøyaktig like lange.

De er like lange før bruk men etterpå når man tar de ut er Tampax mye lengre enn O.B.Er vel bare at de ikke passer min anatomi kanskje.

• Liker 1
Skrevet

Tampax utvider seg mer i lengden enn vanlige tamponger,som utvider seg mer i bredden.Kanskje det har noe med produksjonen å gjøre,og at de lages med innføringshylse?Dessuten har noen kortere skjede enn andre.Det har nok også en betydning her.

• Liker 1
Skrevet

Den ække så lang, men den er jævla tynn?

• Liker 2
Skrevet

Den ække så lang, men den er jævla tynn?

Synes de er både jævla lang og jævla tynn jeg.

• Liker 1
Skrevet

Haha! Jeg har samme problem!

Alle slags tamponger med innføringshylse blir så utrolig lange etter å ha vært oppi en stund :Puansett om de heter "compact" eller har den standard-hylsen. Derfor har jeg gitt opp innføringshylster og kjører heller på med vanlig OB uten hylster, men synes det er lettere å sette inn dem med hylster..

Er det noen som vet om noen som utvider seg i bredden, som har hylster?

Hylster ble plutselig et utrolig morsomt ord :fnise: hylster hylster hylster hylster

Anonymkode: bb29a...e65

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...