AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #1 Skrevet 6. november 2015 Jeg sliter med hørselen så jeg ser ikke på TV. For da må lyden være på ekstremt høyt. Jeg får Get TV gratis via utleieren. Get har en gratis tv app for nettbrett og mobil. Jeg har en android telefon og samsung nettbrett. På pc'en har jeg windows 10, jeg har to pc'er. TV'en er relativt ny. Pc'en er koblet til en høyttaler som jeg er avhengig av. Denne høyttaleren sitter få cm unna hodet mitt, slik at jeg slipper å ha lyden på så alt for høyt. Ser jeg på TV så må lyden være ekstremt høyt og da får jeg klager fra naboen. Så jeg er avhengig av denne pc'en med høyttalerne (de kan ikke flyttes). Er det noen menn (eller damer) her som kan litt om tv og pc? Går det an å koble ene gamle pc'en til TV'en også koble den pc'en til denne pc'en uten kabel? Altså pc 1 kobles til TV med kabel,så står denne pc'en ved siden av tv'en også kobler jeg denne pc'en til den pc'en uten kabel. Er det mulig? Går det an å koble pc'en til nettbrettet og styre nettbrettet med denne pc'en? Målet er å få sett TV på pc'en, via TV'en eller appen Get TV. Chromecast eller hva det heter, funker det? Kan jeg koble den til tv'en også koble pc'en til den uten kabel? Anonymkode: 146fa...e6a
penny_ Skrevet 8. november 2015 #2 Skrevet 8. november 2015 Jeg skjønner ikke helt hva PC-en har med dette å gjøre. Hva er det du vil? Du kan koble høyttaleren direkte til TV-en.
AnonymBruker Skrevet 8. november 2015 #3 Skrevet 8. november 2015 Du kan kjøpe trådløse hodetelefoner og koble dem til tv-en? Dette vil jo løse problemet med både lyd og naboklager? Anonymkode: 20a12...c2b 2
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå