Gå til innhold

Ville du blandet disse to gjengene ?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er ny i denne byen og har blitt kjent med en liten gjeng. I tillegg har jeg den gamle vennene fra stedet jeg bodde før. 

 

Nå skal vi gamle samles til det tradisjonelle julebordet som alltid avholdes hos meg. I tillegg har de nye spurt om vi skal lage julebord. Ville du ha blandet dem og tatt alle under ett eller holdt de fra hverandre ? Hvorfor ? 

Anonymkode: 55b24...4ee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg kunne fint ha blandet dem. Men har du hørt med folk om de syntes det er greit? Ikke alle som trives med mange ukjente.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Haaploes

Det kommer helt an på. Jeg har venner fra flere forskjellige miljøer, noen av dem går veldig godt overens, andre er mer av typen "jeg skjønner ikke hva dere kan ha til felles, for jeg har ingenting til felles med vedkommende". Tenk litt på hva som gjør at du føler deg hjemme i de to gjengene. Er det mennesker du tror har mye til felles, så synes jeg det høres ut som en veldig god idé. Men da er det også viktig at du er en god vert(inne) og legger til rette for at folk blir kjent.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den ene gjengen du snakker om en Hells Angels og den andre Bandidos, ville jeg ikke blandet dem. Ellers er det helt innenfor å prøve hvert fall én gang.

Anonymkode: 55b4e...540

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis den ene gjengen du snakker om en Hells Angels og den andre Bandidos, ville jeg ikke blandet dem. Ellers er det helt innenfor å prøve hvert fall én gang.

Anonymkode: 55b4e...540

enig :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvilke miljøer har du møtt de ulike gjengene i da?

 

Hvilke holdninger er gjengs i disse gruppene med tanke på alkohol? Det har jo mye å si for de fleste ved slike anledninger enten den ene eller andre veien. Er det noen i disse grupperingene som er mer innadvendte enn andre, og som kanskje heller vil trives best i kun den ene gjengen?

Anonymkode: 31f91...09d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gi det et forsøk! Jeg er veldig for å blande venner på generelt grunnlag! Selv om folk i de to gjengen ikke kommer til å få seg nye bestevenner, har de fleste godt av å møte nye mennesker. Det er noe med at vi er voksne mennesker og da er det opp til vertskapet, og så er en så hyggelig en kan selv om en ikke har all verdens til felles.

Grunnen til at jeg er så positiv er at jeg synes det er genialt når mine venner gjør det slik. På denne måten har jeg fått både masse nye venner. Men like viktig - jeg har fått møtt mange spennende mennesker. Selv om de ikke blir mine venner, har det blitt møter og samtaler jeg har satt stor pris på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tja hvis det er du som uansett skal være verten er det sikkert helt ok å blande gjengene men det blir jo en helt annen stemning når det er folk som har festet med hverandre før som er der, personlig ville jeg nok beholdt et eget julebord med mine gamle venner og foreslått et minijulebord hos noen andre eller på restaurant med de nye en annen dag.

Anonymkode: ef496...612

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...