AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Og som ikke vil eller kan bruke p-piler og annen hormonell prevensjon:Anbefaler dere å prøve Cyklokapron tabletter 500 mg.Jeg har slitt med dette problemet i flere år og fikk nylig høre om disse tablettene.Testet de ut denne uken og det er helt fantastisk!Nesten ikke mensen lengre,slipper å bruke 10 supertamponger daglig,og stå opp gang på gang om natta for å ikke blø igjennom...Ingen bivirkninger har jeg merket heller. Anonymkode: e6a3b...e4c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Og som ikke vil eller kan bruke p-piler og annen hormonell prevensjon:Anbefaler dere å prøve Cyklokapron tabletter 500 mg.Jeg har slitt med dette problemet i flere år og fikk nylig høre om disse tablettene.Testet de ut denne uken og det er helt fantastisk!Nesten ikke mensen lengre,slipper å bruke 10 supertamponger daglig,og stå opp gang på gang om natta for å ikke blø igjennom...Ingen bivirkninger har jeg merket heller. Anonymkode: e6a3b...e4cDe funka ikke for meg, dessverre.. Ingen virkning i det hele tatt, så jeg har måttet sette inn hormonspiral. Håper på gradvis bedring, for jeg tror jeg skal forblø hver måned... Men supert at det funker for noen Anonymkode: db83a...d64
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 Og som ikke vil eller kan bruke p-piler og annen hormonell prevensjon:Anbefaler dere å prøve Cyklokapron tabletter 500 mg.Jeg har slitt med dette problemet i flere år og fikk nylig høre om disse tablettene.Testet de ut denne uken og det er helt fantastisk!Nesten ikke mensen lengre,slipper å bruke 10 supertamponger daglig,og stå opp gang på gang om natta for å ikke blø igjennom...Ingen bivirkninger har jeg merket heller. Anonymkode: e6a3b...e4cJeg går på P-piller , og har samtidig veldig kraftig mens. Vet du om de kan brukes sammen? Er de reseptfrie? Anonymkode: 35e1e...293
Rosa Sitron Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Jeg går på P-piller , og har samtidig veldig kraftig mens. Vet du om de kan brukes sammen? Er de reseptfrie?Anonymkode: 35e1e...293Tror den er på resept. fant ikke noe på felleskatalogen om at den ikke skal brukes med ppiler, men hør med legen.
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 De funka ikke for meg, dessverre.. Ingen virkning i det hele tatt, så jeg har måttet sette inn hormonspiral. Håper på gradvis bedring, for jeg tror jeg skal forblø hver måned... Men supert at det funker for noen Anonymkode: db83a...d64Føler med deg Håper hormonspiralen funker bra for deg etterhvert. Anonymkode: e6a3b...e4c
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Jeg går på P-piller , og har samtidig veldig kraftig mens. Vet du om de kan brukes sammen? Er de reseptfrie?Anonymkode: 35e1e...293Det er på resept ja.Tror ikke det er noe i veien for å bruke dem sammen med p-piller så bare spør legen din. Anonymkode: e6a3b...e4c
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå