Gå til innhold

Til dere som sliter med kraftig mens

Fremhevede innlegg

Skrevet

Og som ikke vil eller kan bruke p-piler og annen hormonell prevensjon:Anbefaler dere å prøve Cyklokapron tabletter 500 mg.

Jeg har slitt med dette problemet i flere år og fikk nylig høre om disse tablettene.Testet de ut denne uken og det er helt fantastisk!Nesten ikke mensen lengre,slipper å bruke 10 supertamponger daglig,og stå opp gang på gang om natta for å ikke blø igjennom...Ingen bivirkninger har jeg merket heller.

Anonymkode: e6a3b...e4c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Og som ikke vil eller kan bruke p-piler og annen hormonell prevensjon:Anbefaler dere å prøve Cyklokapron tabletter 500 mg.

Jeg har slitt med dette problemet i flere år og fikk nylig høre om disse tablettene.Testet de ut denne uken og det er helt fantastisk!Nesten ikke mensen lengre,slipper å bruke 10 supertamponger daglig,og stå opp gang på gang om natta for å ikke blø igjennom...Ingen bivirkninger har jeg merket heller.

De funka ikke for meg, dessverre.. Ingen virkning i det hele tatt, så jeg har måttet sette inn hormonspiral. Håper på gradvis bedring, for jeg tror jeg skal forblø hver måned... :P

Men supert at det funker for noen :)

Anonymkode: db83a...d64

Skrevet

Jeg går på P-piller , og har samtidig veldig kraftig mens. Vet du om de kan brukes sammen? Er de reseptfrie?

Anonymkode: 35e1e...293

Skrevet

Jeg går på P-piller , og har samtidig veldig kraftig mens. Vet du om de kan brukes sammen? Er de reseptfrie?

Tror den er på resept. fant ikke noe på felleskatalogen om at den ikke skal brukes med ppiler, men hør med legen.

Skrevet

De funka ikke for meg, dessverre.. Ingen virkning i det hele tatt, så jeg har måttet sette inn hormonspiral. Håper på gradvis bedring, for jeg tror jeg skal forblø hver måned... :P

Men supert at det funker for noen :)

Anonymkode: db83a...d64

Føler med deg :( Håper hormonspiralen funker bra for deg etterhvert.

Skrevet

Det er på resept ja.Tror ikke det er noe i veien for å bruke dem sammen med p-piller så bare spør legen din.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...