Gå til innhold

Demente kastes ut pga unge flyktninger?!

Fremhevede innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dette skjer, og kommer til å skje hyppig fremover. De svakeste i samfunnet er de som lider mest.

De blir ofret rett og slett. Synd, men sant.

• Liker 5
Skrevet

Det står jo i artikkelen; en tom fløy på sjukeheimen.

Anonymkode: 83b53...9be

Skrevet

Nå skal det forresten også sies at politikerne i Drangedal er komplett udugelige. Det har de bevist mange ganger...

Skrevet

Disse demente bor i boliger og der burde de få lov til å fortsette og bo. 

Anonymkode: cb3bc...142

• Liker 4
Skrevet

De demente skulle flyttes til en tom fløy og flyktninge"barna" skulle få leilighetene deres. :angry:

Anonymkode: f5246...8e0

• Liker 2
Skrevet

Ja, Drangedal tok kaka og slo med minimal margin Vestby som kastet ut en eldre dame fra hennes kommunal bolig for å frigjøre plass til ''flyktninger''.

• Liker 1
Gjest Trollkarlen
Skrevet

Det er rart hvordan de som kommer med dette ikke mister all respekt og blir kastet ut av hva enn de driver med. Det er jo sinnsykt å ta fra de svakeste i dette landet. Er ikke moral viktig likevel?

Skrevet

Ut med syke eldre, inn med flyktinger. Sånn bygger vi broer i Norge..

• Liker 2
Skrevet (endret)
Er ikke moral viktig likevel?

Snillheten har tatt overhånd, og da blir visst moralen kastet overbord sammen med sunn fornuft virker det som. 

Endret av Desertflower
Forumet er på tryne
  • Liker 2
Skrevet

Selvsagt får det konsekvenser å stemme på Ap, Krf og Venstre.

Anonymkode: 17eb7...d4d

• Liker 2
Skrevet

Demente blir veldig fort forvirrede og en slik flytting kan øke farten på sykdomsutviklingen. 

Det hadde vært mer humant å skyte dem. Fysj for noen ekle politikere!

Om noen startet en protest på dette skriver jeg under. Jeg er kronisk syk nå, ellers skulle jeg glatt ha startet en underskriftkampanje.

Anonymkode: aa6ef...6c4

Skrevet

Demente blir veldig fort forvirrede og en slik flytting kan øke farten på sykdomsutviklingen. 

Det hadde vært mer humant å skyte dem. Fysj for noen ekle politikere!

Om noen startet en protest på dette skriver jeg under. Jeg er kronisk syk nå, ellers skulle jeg glatt ha startet en underskriftkampanje.

Alle som er kronisk syke eller har annet helse behov burde virkelig frykte hva som skjer i velferds Norge. Derfor er det rart så mange av de stemmer på Ap.

Anonymkode: 17eb7...d4d

• Liker 2
Gjest Sunflower-Delight
Skrevet

Et land burde først prioritere og hjelpe sine egne, og deretter kan det bli sett på hvor mye en kan hjelpe andre land/fremmede. For hvis de ikke kan prioritere og hjelpe mennesker i sitt eget land, ville da ikke en nasjon etterhvert falle i ruiner?

Skrevet

Vi trenger ikke eldre og handikappede mennesker. Flyktningene som kommer hit er høyt utdannede mennesker som vil bidra til økonomien vår. Det er bare naturlig at de får et sted å bo. De demente merker ikke forskjell uansett. 

Anonymkode: 4d485...77c

Skrevet

Vi trenger ikke eldre og handikappede mennesker. Flyktningene som kommer hit er høyt utdannede mennesker som vil bidra til økonomien vår. Det er bare naturlig at de får et sted å bo. De demente merker ikke forskjell uansett. 

Anonymkode: 4d485...77c

Du trenger ikke være sarkastisk. Men strengt tatt er du inne på noe. Det er ikke snakk om å stue de demente bort, men å omplassere dem. Stor forskjell!

Anonymkode: 2ce5c...543

Skrevet

Du trenger ikke være sarkastisk. Men strengt tatt er du inne på noe. Det er ikke snakk om å stue de demente bort, men å omplassere dem. Stor forskjell!

Anonymkode: 2ce5c...543

Det er ikke bare å flytte demente fra trygge omgivelser. Folk som tenker tanken kan ikke mye om demens, de som virkelig flytter demente fra sitt trygge hjem er farlige, de viser en total mangel på empati.

• Liker 3
Skrevet

Satte nesten kaffen i halsen her! I Drangedal vurderes det nå om demente skal flyttes fra sine boliger pga flyktninger! Her skal de eldre stues bort til fordel for disse lykkejegerne! 

Hvor langt skal det gå?! 

http://www.drangedalsposten.no/index.cfm?event=doLink&famID=451670&frontFamID=144046#.VjtEW7t8L0c.facebook

Anonymkode: cb3bc...142

Hvor langt skal det gå? Jeg er redd dette er bare begynnelsen. EU venter 3 millioner nye "flyktninger" innen 2017, og de må jo ha et sted å bo. Mange av dem vil komme til Norge, med mindre norske politikere endelig får fingre og hoder ut av hverandres endetarmer og stenger grensene. Sykehjem/gamlehjem, skoler/gymsaler/idrettshaller, bedehus/kirker, lagerbygninger...... alt vil bli tatt i bruk for å huse dem som kommer.

• Liker 3
Skrevet

De demente kommer ikke ti å huske dette likvel... Sorry jeg måtte bare. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...