-Fisken- Skrevet 29. september 2004 #1 Skrevet 29. september 2004 Om drøye to uker er mamma 45 år. Jeg aner ikke hva jeg skal gi henne! Er rimlig blakk for tiden :-? Noen råd?
~sikka~ Skrevet 29. september 2004 #2 Skrevet 29. september 2004 Et innrammet bilde av dere to sammen kanskje...
Gjest Fighter Skrevet 29. september 2004 #3 Skrevet 29. september 2004 Hjelp til husarbeid? Du kan eventuelt bake en kake til henne? En jul jeg hadde veldig dårlig råd bakte jeg julekaker til mamma istedenfor å kjøpe gave. Hvor mye penger har du? Avslappende badeolje fra Body Shop., liten, men billig kokebok. Se deg litt urndt i butikkene. Det finnes masse bra og billige gaver å få kjøpt.
-Fisken- Skrevet 29. september 2004 Forfatter #4 Skrevet 29. september 2004 Jeg baker fast brød her i huset, ofte kaker og gjærbakst også. Kokebok har hun fått før.. Hm. Jeg har noen hundrelapper, så litt har jeg råd til. Skal brenne en CD til henne, også kjøre ut et bilde av oss to fra Hellas og ramme det inn. Men vil gi henne noe mer..
Gjest GreenSky Skrevet 29. september 2004 #5 Skrevet 29. september 2004 Yndlingskonfekten hennes, da? Et smykke? Gavekort på kino-billetter? Et dikt om hvilken flott person hun er? Blomster? Skjerf, votter og lue (til det blir kaldere)? Sokker? (alltid mangelvare hos meg, de bare forsvinner) Et puslespill? Kaffe fra Kaffebrenneriet eller no?
Pbrina Skrevet 29. september 2004 #6 Skrevet 29. september 2004 En luksusbehandling utført av deg selv, f.eks. rens med maske, massasje av ansikt, nakke, hender, føtter, legge make-up, servere musserende vin og jordbær samtidig. Eller andre ting du vet hun kommer til å like. Du kan bruke hennes egne produkter (evt. dine), så blir det ikke dyrt!
Gjest 1111 Skrevet 29. september 2004 #7 Skrevet 29. september 2004 Kjøp små ting du vet hun liker; noen drops, sjokolade, favoritt-såpen hennes osv, og ha alt sammen i en liten kurv.
Gjest Anonymous Skrevet 30. september 2004 #8 Skrevet 30. september 2004 Da min mor ble 45 fikk hun gavekort på fotpleie! Det var en stor suksess!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå