Gå til innhold

Mamma er snart 45 år

Anbefalte innlegg

Skrevet

Om drøye to uker er mamma 45 år.

Jeg aner ikke hva jeg skal gi henne!

Er rimlig blakk for tiden :-?

Noen råd?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Et innrammet bilde av dere to sammen kanskje...

Skrevet

Hjelp til husarbeid? Du kan eventuelt bake en kake til henne? En jul jeg hadde veldig dårlig råd bakte jeg julekaker til mamma istedenfor å kjøpe gave.

Hvor mye penger har du? Avslappende badeolje fra Body Shop., liten, men billig kokebok. Se deg litt urndt i butikkene. Det finnes masse bra og billige gaver å få kjøpt.

Skrevet

Jeg baker fast brød her i huset, ofte kaker og gjærbakst også.

Kokebok har hun fått før.. Hm.

Jeg har noen hundrelapper, så litt har jeg råd til.

Skal brenne en CD til henne, også kjøre ut et bilde av oss to fra Hellas og ramme det inn.

Men vil gi henne noe mer.. :)

Skrevet

Yndlingskonfekten hennes, da? Et smykke? Gavekort på kino-billetter? Et dikt om hvilken flott person hun er? Blomster? Skjerf, votter og lue (til det blir kaldere)? Sokker? (alltid mangelvare hos meg, de bare forsvinner) Et puslespill? Kaffe fra Kaffebrenneriet eller no?

Skrevet

En luksusbehandling utført av deg selv, f.eks. rens med maske, massasje av ansikt, nakke, hender, føtter, legge make-up, servere musserende vin og jordbær samtidig. Eller andre ting du vet hun kommer til å like. Du kan bruke hennes egne produkter (evt. dine), så blir det ikke dyrt!

Skrevet

Kjøp små ting du vet hun liker; noen drops, sjokolade, favoritt-såpen hennes osv, og ha alt sammen i en liten kurv.

Gjest Anonymous
Skrevet

Da min mor ble 45 fikk hun gavekort på fotpleie! Det var en stor suksess!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...