AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 Hei, noen som har vært utbrent og kommet seg ut av det? Kan noen komme med gode råd hva dere gjorde? Evnt gode nettsider som kan hjelpe en sliten sjel. Anonymkode: 728e1...918
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 hei, jeg har kommet meg ut av utbrenthet med depresjon som følge.Dette er veldig individuelt. Selv gikk jeg til PPT et års tid. Følte i grunn ikke at dette var hovedfaktoren til hvorfor jeg ble bedre, men heller en "hjelpende hånd" til å forstå. Med en gang jeg forstod fysiologisk hva som skjedde med meg og begynte å reflektere rundt faktorene til hvorfor jeg ble utbrent, tror jeg bare prosessen begynte av seg selv... Ble opptatt av kosthold og trening og merket at dette hadde effekt på humøret (ikke hard trening, men å gå turer med musikk på ørene, lette joggeturer osv.)Utover dette jobbet jeg mye med prioriteringer i hverdagen. Hva gir meg energi? Hva tapper meg for energi? Hva må jeg gjøre, hva burde jeg gjøre og hva kan jeg egentlig droppe å gjøre? Jeg er i dag fulltidsstudent med deltidsjobb ved siden av og har aldri hatt det bedre med meg selv Jeg har aldri vært mer aktiv både mentalt og fysisk, men jeg har lært å finne en balanse som fungerer godt for meg.Ønsker deg all lykke videre og håper du klarer å tenke positivt på at det er fullt mulig å bli "frisk". Anonymkode: d4433...477
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå