Gå til innhold

Erfaringer med lev vel serien til REMA 1000

Fremhevede innlegg

Skrevet

Skal snart i gang med innkjøp av alt stelleutstyr til baby. Ser REMA har fått en ny serie. Er det noen som har erfaring med den? 

Tenker på alt fra bleier, våtservietter, tørre engangskluter, ammeinnlegg osv. 

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Rema 1000 sine bleier er jeg veldig fornøyd med, men de er ikke en del av Lev-vel serien. Våtserviettene fra Lev-Vel likte jeg ikke, de var vanskelig å få opp fra pakken og litt tørre. Har ikke testet noe annet. Jeg tror Rema har en gratis babypakke om du er gravid? Da kan du jo i så fall teste det ut via den.. :)

Skrevet

Vi prøvde trusebleiene, men de likte jeg ikke. Syns de var så stive.

Skrevet

Rema 1000 sine bleier er jeg veldig fornøyd med, men de er ikke en del av Lev-vel serien. Våtserviettene fra Lev-Vel likte jeg ikke, de var vanskelig å få opp fra pakken og litt tørre. Har ikke testet noe annet. Jeg tror Rema har en gratis babypakke om du er gravid? Da kan du jo i så fall teste det ut via den.. :)

Vi har brukt bleiene til eldste også, men denne serien er jo ny. Får prøve bleiene til eldste, hun bruker kun bleie på natten. :) 

Babypakken skal bestilles. :)  

Skrevet

Vi likte ikke de vanlige rema bleiene, de bare lakk, men lev vel bleiene holder tett. Her selges lin de av rema sine bleier. Veldig fornøyd. Bruker dog pampers på natten

Skrevet

De tørre engangsklutene er helt like Vidiklutene, til og med litt billigere, så de er bra. Ammeinnleggene er ganske tykke og sitter litt dårlig fast om man skal stole på klistrelappen bakpå, men de er OK.

Skrevet

Er fornøyd med både våtservietter, de tørre vaskeklutene og bleiene. Det eneste jeg la merke til er at våtserviettene er litt vanskelig å fordele når du skal ta ut, da det kommer mange i slengen. Men de er tjukke og du trenger ikke så mange for å gjøre ordentlig rent. 

Skrevet

Liker bleiene - de er myke, sitter godt og er tette, men de er litt store for vår så skal teste igjen når hun er litt større (hun er 4,7 kg). De tørre  klutene er supre,  helt lik de fra apoteket, kommer til å kjøpe igjen. Våtserviettene er fine å ha i stelleveska, men de er veldig våre så pakken er kjempetung (!) og ofte kommer det flere kluter i slengen. Skal kjøpe den lille pakken neste gang. :P 

Skrevet

Ammeinnleggene er myke og fine, men teipen er kjempe dårlig. 

Skrevet

Liker bleiene, men ikke veldig begeistret for vårserviettene.

Skrevet

Liker veldig godt de tørre vaskeserviettene, ammeinnleggene er helt OK.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...