AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #1 Skrevet 5. november 2015 jeg har en del tørr hud i hodebunnen (flass) og tørre legger, til tross for at jeg drikker MINST 2L væske hver dag, vil egentlig tro at jeg drikker opp mot 3-4 L. Hva kan hjelpe mot tørrheten? Anonymkode: 148dc...0ca
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #2 Skrevet 5. november 2015 Mulig huden din mangler fett da, og ikke vann. Anonymkode: 02fee...9a3 1
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #3 Skrevet 5. november 2015 Mulig huden din mangler fett da, og ikke vann.Anonymkode: 02fee...9a3hø? På hvilken måte da? Anonymkode: 148dc...0ca
Yvss Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 (endret) jeg har en del tørr hud i hodebunnen (flass) og tørre legger, til tross for at jeg drikker MINST 2L væske hver dag, vil egentlig tro at jeg drikker opp mot 3-4 L. Hva kan hjelpe mot tørrheten?Anonymkode: 148dc...0caKanskje du burde prøve å øke fett inntaket ditt? Laks, nøtter og oljer er gode kilderBytte shampoo og balsam, smøre kroppen godt etter dusj kan være noen du kan gjøre også. Vanlig med tørrere hud nå som kulda kommer Endret 5. november 2015 av Yvss
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #5 Skrevet 5. november 2015 Dusj/vask håret mer sjeldent, øk fettinntaket, bruk fuktighetskrem. Anonymkode: dd205...6e5
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå