Gå til innhold

Vanskelig å snakke med venninners menn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg synes det er ubehagelig å snakke med mennene til venninnene mine. Alle er greie, men jeg er så redd for at de skal tro jeg flørter med dem! Jeg prøver så godt jeg kan å snakke til dem som om de var jenter, men jeg aner ikke hvordan det blir oppfattet. Er livredd for at de skal tro jeg legger an på dem eller noe, noe jeg aldri mener å gjøre. Har lite erfaring med å snakke med mannfolk, har ikke hatt kjæreste siden jeg gikk på videregående og har ingen guttevenner. Det er jo ingen grunn til at de skal tro at jeg flørter med dem, og som sagt prøver jeg så godt jeg kan å ikke gjøre det, men man kan jo ikke vite. Og jeg kan jo ikke spørre dem eller venninnene mine heller.. 

Er det noen som kan komme med noen eksempler på hva jeg bør si eller ikke, og så kan jeg tenke over om det er sånn jeg gjør det?

Anonymkode: bcdaf...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Så lenge du ikke driver å tar på dem, snakker om sex eller gjør ting med ham uten dama hans, ser jeg ikke hvorfor det skulle bli problematisk.

Anonymkode: 4b11f...b6e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva med å skaffe deg noen guttevenner å øve deg på? Kan ikke være bra å ha et så anstrengt forhold til halvparten av menneskeheten?

Endret av Kamikatze
skrivefeil, vel...
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk til dem som om de er helt normale mennesker. Det er ikke verre enn det. Det er ikke noe annerledes å snakke med menn enn med damer. Det kan jo være damen du snakker med er lesbisk ;) Det å snakke helt normalt er ikke flørting, og de færreste menn er så full av seg selv at de tror alle som snakker med dem flørter. Snakk om det som står i avisen, om været, om filmer og bøker og musikk, hva du/de har gjort i helgen/ferien, osv osv. Hvorfor henge seg opp i at de er menn?

Anonymkode: 2661a...186

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bare snakk til dem som du ville snakket til damer? Jeg er i den motsatte varianten, har flest guttevenner og snakker lettest med gutter. Aner ikke hva jeg skal snakke med damer om. Men snakker med dem som jeg gjør meg gutta og det er aldri noe problem. Tror jeg da :Knegg:

Man sender neppe ut flørtevibber med mindre man er interessert.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å være redd for at dine venninners menn skal tro du flørter med dem. Her lurer jeg på om ikke problemet stikker dypere, at du har en psykiatrisk diagnose? Da kan ikke folk på et forum gi deg råd.

Anonymkode: 44007...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Kjenner igjen følelsen... Tydeligvis er 90% av alle jenter så usikre på sine menn at de ikke tåler at en pen jente snakker med dem.

Stod en gang og snakket med 5 menn, og hver eneste partner kom bort for å markere sitt territorium. En og en kom bort for å kysse mennene sine og ble værende igjen litt for å høre hva vi snakket om. De fant ut at det var dødskjedelige diskusjoner om økonomi, skatt og historier fra jobbene våre og stakk.
Kan mistolkes som at de bare ville være sammen med sin kjæreste, men du kysser ikke din mann mens du stirrer på meg og gjør deg til for å vise at de er tatt.

Så derfor holder jeg meg helst unna mennene til venninnene mine... Jeg vil ikke at mine venninner skal føle at jeg prøver meg på mennene deres.

Anonymkode: ddadb...a36

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Så derfor holder jeg meg helst unna mennene til venninnene mine... Jeg vil ikke at mine venninner skal føle at jeg prøver meg på mennene deres.

Anonymkode: ddadb...a36

Da undervurderer du kanskje venninnene dine kraftig. Om du visste at en venninne bevisst lot være å snakke med din kjæreste for at hun var redd du skulle bli sjalu, ville du virkelig synes det var helt greit?

Jeg har opplevd at noen av mine venninners menn har blitt interessert i meg uten at jeg har hatt noen som helt interesse av dem, og heller ikke har flørtet med dem. Da er det virkelig mannens problem og ikke mitt.

Anonymkode: 44007...e0a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes det er kjempehyggelig om mannen har god kjemi med mine venninner. Tar det som et kompliment at folk jeg liker liker hverandre. Kan det hende du er usikker på hvor stabilt forholdet er? Forhold deg til det som at det er veldig stabilt og bare bonus om du får god kjemi med mennene. Selvsagt, som noen nevnte, passer det seg ikke med sex temaer eller unaturlig fysisk kontakt 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er ingen grunn til å være redd for at dine venninners menn skal tro du flørter med dem. Her lurer jeg på om ikke problemet stikker dypere, at du har en psykiatrisk diagnose? Da kan ikke folk på et forum gi deg råd.

Anonymkode: 44007...e0a

Ja, jeg tror jeg har sju, men det har nok ikke noe med saken å gjøre her. Det er vel bare at jeg ikke er vant til å snakke med menn, og generelt usikker på mennesker.

Kjenner igjen følelsen... Tydeligvis er 90% av alle jenter så usikre på sine menn at de ikke tåler at en pen jente snakker med dem.

Stod en gang og snakket med 5 menn, og hver eneste partner kom bort for å markere sitt territorium. En og en kom bort for å kysse mennene sine og ble værende igjen litt for å høre hva vi snakket om. De fant ut at det var dødskjedelige diskusjoner om økonomi, skatt og historier fra jobbene våre og stakk.
Kan mistolkes som at de bare ville være sammen med sin kjæreste, men du kysser ikke din mann mens du stirrer på meg og gjør deg til for å vise at de er tatt.

Så derfor holder jeg meg helst unna mennene til venninnene mine... Jeg vil ikke at mine venninner skal føle at jeg prøver meg på mennene deres.

Anonymkode: ddadb...a36

JEg er ikke redd for hva venninnene mine tror, og ingen av de har antydet at de mener jeg flørter med mennene deres. De kjenner meg så godt at de vet at jeg ikke er interessert, verken i mennene eller å ødelegge for dem.

Anonymkode: bcdaf...0e8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...