Gå til innhold

Hvordan fjerne parafin/vedovn?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hvem kontakter man for å få fjernet kombinert parafin og vedovn? Den er nok typ 70-80 år gammel vil jeg tro.
Ovnen i seg selv er egentlig ikke er problem, det er parafintanken i gangen jeg vil ha bort, klarer ikke lukta. Synes det lukter stramt og jævlig. Blir kvalm! Kan ikke henge fra meg jakka i den enden av gangen der den henger, da lukter jakka mi parafin. Jeg har aldri brukt denne ovnen, den sto her da jeg flyttet inn. De gamle eierne har tydeligvis fylt på tanken før jeg fikk nøkkel,det luktet nemlig ingenting da jeg var på visning! Nå vil jeg ha bort hele dritten! kommer aldri til å bruke den fordi jeg har fått meg varmepumpe!

noen som vet hvem jeg kontakter?
Vet forsåvidt ikke om det er tank gravd ned i hagen, men det står en sånn tønne på stativ så tipper det er den eneste.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

er det tønne på stativ - er det heldigvis ikke noe nedgravd i hagen :a034:(det hadde kostet deg ganske mye - er forbudt innen 20??) - Hør med en snekker eller rørlegger..Evt kan de fortelle deg hvem du bør kontakte.

Skrevet

Hos oss fjernet en rørlegger dagtank+rør. Ovnen tok vi bort selv.usikker på om de vanligvis tar slike oppdrag, men vi hadde han allerede i hus på andre oppdrag så da spurte vi om han kunne gjøre det samtidig :-)

Vi hadde i tillegg en nedgravd oljetank, den ble gravd opp samtidig som vi fikset ny drenering. Den måtte et firma komme å rense før vi selv kjørte den på søppelfylling.

Alle gamle oljetanker skal fjernes innen 2021.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...