lexi2 Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Hei! jeg trenger rett og slett litt hjelp. jeg ringer ofte 5 sifferet nummere pga det aldri er noe som fungerer eller blir riktig med nav, dnb, chess osv. Jeg må alltids ringe å mase Tusen ganger, pga dette så bruker jeg MYEEEE unødvendige penger... er det noen som har tlf nr til chess, nav og dnb uten at det er 5 sifferet nummere? Men helt vanlige nr som man må betale normalt og som da også går under Mine gratis ringeminutter hos chess? Tusen takk for svar!
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #2 Skrevet 6. november 2015 Hei! jeg trenger rett og slett litt hjelp. jeg ringer ofte 5 sifferet nummere pga det aldri er noe som fungerer eller blir riktig med nav, dnb, chess osv. Jeg må alltids ringe å mase Tusen ganger, pga dette så bruker jeg MYEEEE unødvendige penger... er det noen som har tlf nr til chess, nav og dnb uten at det er 5 sifferet nummere? Men helt vanlige nr som man må betale normalt og som da også går under Mine gratis ringeminutter hos chess? Tusen takk for svar! Dessverre har jeg ikke hørt om at de du nevner har noe annet enn 5-sifrede telefonnumre Anonymkode: 9f406...e8b
penny_ Skrevet 6. november 2015 #3 Skrevet 6. november 2015 (endret) Du kan jo sjekke på hjemmesiden deres om de har et annet nummer man kan ringe fra utlandet. Det ser ofte ut som et vanlig mobilnummer. Endret 6. november 2015 av lisamari
Anim92 Skrevet 6. november 2015 #4 Skrevet 6. november 2015 Nav er vel 55 55 33 33...? Har aldri finni noe femsifret nummer til dem jeg 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #5 Skrevet 6. november 2015 Dette problemet har flere tatt opp i aviser og på TV2 hjelper deg. Men dette er noe teleselskapene hevder kundene vil ha og er villig til å betale for. Så inntil alle kunder som ikke vil betale for dette tullete 5 sifrede pengesluket organiserer seg og setter forbrukermakt bak kravet om å få fjernet disse knalldyre telefonnummerne må vi nok betale. Selv det å ringe politiet på 02800 koster en liten formue.... Anonymkode: 84c63...bba 1
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #6 Skrevet 6. november 2015 Nav er vel 55 55 33 33...? Har aldri finni noe femsifret nummer til dem jeg Det spørs akkurat hva du skal til Nav de ordner ikke hva som helst på det nummeret. Du får opplyst om å ri ge 5 sifret nummer om det du ønsker ikke er innenfor malen til 5555 3333. Anonymkode: 84c63...bba
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #7 Skrevet 6. november 2015 Det spørs akkurat hva du skal til Nav de ordner ikke hva som helst på det nummeret. Du får opplyst om å ri ge 5 sifret nummer om det du ønsker ikke er innenfor malen til 5555 3333.Anonymkode: 84c63...bbaDette er ikke riktig. Dersom du må snakke med spesialenheter i NAV settes du over fra Kontaktsenteret eller du får tastevalg du må velge når du ringer inn.Har du eksempler på hva du mener å måtte ringe 5-sifret for i NAV? Anonymkode: fb68a...4de
AnonymBruker Skrevet 6. november 2015 #8 Skrevet 6. november 2015 Dette er ikke riktig. Dersom du må snakke med spesialenheter i NAV settes du over fra Kontaktsenteret eller du får tastevalg du må velge når du ringer inn.Har du eksempler på hva du mener å måtte ringe 5-sifret for i NAV?Anonymkode: fb68a...4deÅ få beskjed om å ringe femsifret nummer har jeg gjort flere ganger etter å ha prøvd kontaktsenteret. Nå er dette noe tid siden det var i vår. De kunne godt ha satt meg over, men var ikke villig til det og legger de bare på. Anonymkode: 84c63...bba
Anim92 Skrevet 6. november 2015 #9 Skrevet 6. november 2015 Å få beskjed om å ringe femsifret nummer har jeg gjort flere ganger etter å ha prøvd kontaktsenteret. Nå er dette noe tid siden det var i vår. De kunne godt ha satt meg over, men var ikke villig til det og legger de bare på.Anonymkode: 84c63...bbaMerkelig, jeg har ringt nav et par ganger de siste mnd og aldri hørt noe sånt før.. Men om du har opplevd det, så skal ikke jeg si imot
Jarlson Skrevet 6. november 2015 #10 Skrevet 6. november 2015 Jeg bruker alltid å ringe til det nummeret som er oppgitt "fra utlandet". Hvis det ikke fungerer ringer jeg alltid til hovedkontoret for bedriften, og ber de sette meg over til kundesupport. Har aldri brukt disse fem-siffrede nummerene, da jeg mener det er ett ran!
lexi2 Skrevet 9. november 2015 Forfatter #12 Skrevet 9. november 2015 (endret) Hei! jeg trenger rett og slett litt hjelp. jeg ringer ofte 5 sifferet nummere pga det aldri er noe som fungerer eller blir riktig med nav, dnb, chess osv. Jeg må alltids ringe å mase Tusen ganger, pga dette så bruker jeg MYEEEE unødvendige penger... er det noen som har tlf nr til chess, nav og dnb uten at det er 5 sifferet nummere? Men helt vanlige nr som man må betale normalt og som da også går under Mine gratis ringeminutter hos chess? Tusen takk for svar! ØHei! jeg trenger rett og slett litt hjelp. jeg ringer ofte 5 sifferet nummere pga det aldri er noe som fungerer eller blir riktig med nav, dnb, chess osv. Jeg må alltids ringe å mase Tusen ganger, pga dette så bruker jeg MYEEEE unødvendige penger... er det noen som har tlf nr til chess, nav og dnb uten at det er 5 sifferet nummere? Men helt vanlige nr som man må betale normalt og som da også går under Mine gratis ringeminutter hos chess? Tusen takk for svar! Endret 9. november 2015 av lexi2
AnonymBruker Skrevet 9. november 2015 #14 Skrevet 9. november 2015 Jeg bruker alltid å ringe til det nummeret som er oppgitt "fra utlandet". Hvis det ikke fungerer ringer jeg alltid til hovedkontoret for bedriften, og ber de sette meg over til kundesupport. Har aldri brukt disse fem-siffrede nummerene, da jeg mener det er ett ran!Dette har fungert inntil ganske nylig. Nåe får en beskjed om at dette nummeret ikke kan brukes, av en "talemaskin". Anonymkode: 84c63...bba
Jarlson Skrevet 10. november 2015 #15 Skrevet 10. november 2015 Dette har fungert inntil ganske nylig. Nåe får en beskjed om at dette nummeret ikke kan brukes, av en "talemaskin". Anonymkode: 84c63...bbaHar opplevd det. Da ringer jeg til hovedkontor og ber de sette meg over til kundesupport.
allesote Skrevet 10. november 2015 #16 Skrevet 10. november 2015 Hos banken skal du vel ha din egen kunderådgiver, som du skal ha et mobilnummer til. Har hvertfall det i min bank (Sparebank 1), så jeg ringer aldri det femsifrede nummeret om bankspørsmål lenger.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå