AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #1 Skrevet 4. november 2015 Hei, jeg er en jente på 21 år og jobber i en salong der man står hele dagen og bruker mye armene og skuldrene, mye kundebehandling og stress.Men i det siste/siste 2 ukene så har jeg blitt kjempe svimmel, må støtte meg til veggen/mister bakkekontakten og har blitt veldig lyssky får også dobbelsyn og ser ikke ansiktet til kundene skikkelig, husker ikke navn, fått nummenheter i høyre hånd og har skikkelig hukommelsestap. Kan dra plasser og måtte dobbelsjekke hvorfor jeg er der. Føler meg også veldig utenfor min egen kropp. Kan dette være stressrelatert? Stresser kjempe masse på jobb. Kjenner et lite press på nesen og oppover i hodet, men dette kan være pga spenning. Hva i alle dager er dette!? Har et sunt kosthold og tar masse vitaminer.! Anonymkode: c93e5...722
J_9 Skrevet 4. november 2015 #2 Skrevet 4. november 2015 Dra til legen med en gang du finner ikke svar her, og du burde virkelig sjekke dette ut
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 At du stresser mye og er anspent kan absolutt føre til hodepine og diverse andre plager. Men dette er uansett noe du burde dra til legen din med, ja. Bestill time i morra. Anonymkode: 949b8...712
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå