Gå til innhold

Ville du vært utro?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ville du vært utro om typen aldri vil ha sex og du hadde gjort alt fra å trene kroppen ekstra fit og sexy til å kommunisere (ofte og på en fin måte) uten hell? 

Anonymkode: 48199...861

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, jeg ville slått opp.

• Liker 8
Skrevet

Nei, men jeg ville gått.

• Liker 4
Skrevet

Nei, hadde dumpa. 

• Liker 5
Skrevet

nei jeg er helt i mot utroskap. Men jeg ville tatt meg en samtale med vedkommede og prøvd å finne ut hva som kunne bli gjort for at begge parter skal være fornøyd. Dersom det ikke hadde funket ville jeg gått fra personen

• Liker 6
Skrevet

Ja, jeg har trass alt behov jeg også...

Anonymkode: 722eb...8ad

Skrevet

Hvis det er ubalanse som du nevner er det usunt i lengden. Realitetsorientering eller game over. Velger hun game over er det jaktsesong etter en tid med refleksjon. Evnen til å ta vare på seg selv er tegn på evnen til å ta vare på andre.

Anonymkode: 36b21...544

Skrevet

Ingen barn i forholdet - Nei, hadde gått.

Barn i forholdet - Tja, muligens. Hadde nok vurdert utroskap for å tilfredsstille mine behov frem til barna var store nok. Er sterkt i mot skilsmisser når barna er små.

Anonymkode: 148fc...a5a

Skrevet

Først ville jeg ha pratet med han om hva problemet hans kan være, og prøvd å ordne opp i det. Hvis det ikke hadde blitt bedring hadde jeg heller gjort det slutt med han enn å være utro. 

• Liker 1
Skrevet

Med eller uten barn... hadde gått fra ham før jeg hadde vært utro. 

Gjest Raindrops
Skrevet (endret)

Hvis han aldri vil ha sex så er han ikke lenger kjæresten min. Jeg hadde slått opp.

Endret av Raindrops
Skrevet

Ville først prøvd å prate med han om problemet. Hadde ikke det løst noe, hadde jeg gitt han beskjed om at jeg kom til å ha sex med andre. Dette er under forutsetningen om at alt annet fungerer. Deretter hadde jeg funnet meg noen andre å ha sex med og revurdert hele forholdet.

• Liker 1
Skrevet

Nei, da hadde jeg gjort det slutt.

Skrevet

Nei aldri. Hadde prøvd å snakke med han og hvis han ikke var interessert i å fikse problemene hadde jeg slått opp heller enn å være utro.

Skrevet

Hvis resten av forholdet betyr så lite at man vurderer å være utro hadde jeg slått opp. Han fortjener en bedre person enn deg.

Skrevet

Et forhold uten sex er et vennskap, og selvsagt kan vennskapet bety masse, men man må nesten ha de samme forventningene til et forhold for at det skal fungere... 

Skrevet

Aldri i livet. Jeg trener heller ikke for å bli sexy. Jeg trener for å komme i form. Enkelt og greit

Anonymkode: 4985d...9d3

Skrevet

Nei, selvfølgelig ikke. Jeg hadde gjort alt jeg kunne for å prøve å fikse problemet, om det ikke hadde gått hadde jeg gjort det slutt. Og før noen sier noe: Jeg har vært i forhold i 20 år totalt uten å ha tenkt tanken på å være utro engang, så nei, det er ikke "noe som "kan skje" alle". Selv ikke da jeg ble utsatt for utroskap selv.

Å være misfornøyd i et forhold gir ingen et "fripass" for å være utro. Det finnes ingen grunner til å ønske å skade et annet menneske på den måten. Trives du ikke i forholdet? Reparer det eller gå ut av det. Ikke driv å pul på andre som et feigt dyr komplett blottet for empati og impulskontroll.

Anonymkode: 76b98...604

• Liker 1
Gjest Gjest_Misbetta
Skrevet

Nei, snakket med han først. Hadde det ikke blitt bedre hadde jeg dumpa han.

Skrevet

Nei. Tanken på utroskap gjør meg kvalm, egentlig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...