AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Noen som har fått bukt med kraftig rødming og rødmeutslett som har noen tips? Anonymkode: 51260...c5c
AnonymBruker Skrevet 4. november 2015 #3 Skrevet 4. november 2015 Thorakal sympatectomi er en operasjon man kan ta mot rødming (og svetting). Gjøres på thoraks-kirurgiske avdelinger på de største sykehusene. Ellers kan man prøve (kognitiv) terapi mot sosial angst, dersom du føler problemet er mest psykologisk. Anonymkode: d9102...1b7
AnonymBruker Skrevet 5. november 2015 #4 Skrevet 5. november 2015 Jeg har sliti med rødming i mange år. Har ofte rødmet bare fordi noe var uventet, uten at jeg egentlig var flau. Har vel også hatt mye angst uten at jeg har skjønt det har vært angst, men mer at jeg har hatt mye tanker rundt episoder jeg har opplevd, skulle ønske jeg ikke hadde sagt det og det, osv. Jeg tok aldri tak i det fordi jeg tross alt fungerte godt, bra jobb, vellykket på mange måter osvFor ett par år siden brøt det imidlertid ut i STERK panikkangst. Såpass ille at jeg måtte oppsøke psykolog. Etter samtaleterapi ble jeg kvitt angsten - og også rødmingen!!! Halleluja. Det er nesten ikke til å tro! Anonymkode: fc091...765
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå