Snoopy101 Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hei folkens!Jeg var i en krangel.. har psykiske plager fra før.. Men dette er noe jeg aldri har opplevd før! Jeg hadde tatt meg 3 øl når hendelsen hendte. Jeg ble varm og var så lei meg at jeg begynte å hyperventilere. Plutselig så jeg meg selv i speilet......... og slik så jeg ut, jeg hadde også røde merker på halve magen, lår og føtter. Jeg forstår ikke hvordan dette har skjedd. Resten av huden var normal temperatur, men der det er rødt var det glovarmt. Er det noen som vet hva dette er, eller har opplevd lignende? håper på skikkelige svar
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 I følge EXIF i bildet er bildet tatt den 2 mai (i år) klokken 22:11... Anonymkode: 9f05a...81a
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Kan nesten ligne litt på elveblest, men minner veldig om den typen eksem jeg sliter med, når det kommer til område. Litt annerledes hos meg, fordi det kommer gradvis, men har også fått sånne type utbrudd. Jeg ble satt på kortisonbehandling av hudlege, i form av piller og salve og det hjelper. Går utslettet bort eller blir det værende hvis ikke du behandler? Anonymkode: d107b...6f8
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå