Gå til innhold

Kommer ikke

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er i et forhold med en mann, og vi har mye bra sex. Vi har vært sammen i noen måneder nå, men han har et problem med at han ikke kommer når vi har sex. Altså han klarer ikke komme inni meg. Vet ikke hva det kommer av, penisen hans blir stiv og han synes det er deilig å ha samleie med meg, sier han. Kan holde på lenge, men han kommer ikke for det. Han levde i et ekteskap før hvor de i mange hadde år hadde liten eller ingen sex. Da runket han ofte isteden, og jeg lurer på om det kan være derfor han ikke får det til nå? Jeg synes det er ganske dumt at han ikke får det til, samtidig som jeg ikke vil lage mye stress rundt det. Jeg sier derfor ikke så mye om det, men vi har snakket om det noen ganger. Jeg har hatt mange forhold og elskere tidligere, og ingen av dem hadde dette problemet. Noen som har opplevd dette? Hva gjorde dere? Jeg tror ikke han feiler noe fysisk.

Anonymkode: fc72b...864

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, det kan kanskje være det de kaller "dødsgrepet" - at han har vært til å runke så mange år at det ikke er hardt nok grep rundt pikken når han har samleie. 

Jeg tror det generelle tipset er at han ikke runker i det hele tatt en stund, til han blir "vant til" et slappere grep enn hånda. 

Blir vel litt som kvinner som har vært vant til vibrator i så mange år at fingre ikke er nok til å få orgasme. 

Anonymkode: b3bcd...ad8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...