lovedrug Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Jeg lurer på om dere har noen erfaring med p-stav?Fikk dere kviser av den,la dere på dere?
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Jeg begynte på p-piller men pga kraftige mensensmerter, gikk jeg over til minipiller. Jeg ble anbefalt å gå på minipiller en stund før p-stav, fordi noen kan få blødninger selv om du går på minipiller/p-stav. Jeg fikk noen blødninger første mnd, men etter 3mnd med minipiller gikk jeg over til p-stav og har ikke hatt noen blødninger siden den første mnd med minipillene. Jeg er veldig fornøyd med p-staven. Er så herlig å slippe mensen og stresse med å huske på pillen hver dag. Jeg har ikke lagt på meg, jeg har heller ikke lagt merke til at jeg har fått mer kviser enn normalt. Jeg får av og til kviser, men om det har med p-staven å gjøre, vet jeg ikke. Anonymkode: bd2bb...73f 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Jeg har ingen bivirkninger, bortsett fra at jeg ikke har mensen. Samme vekt og ingen kviser. Anonymkode: d1ce7...335
Jente-19 Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 (endret) Endret 3. november 2015 av Jente-19
lovedrug Skrevet 3. november 2015 Forfatter #5 Skrevet 3. november 2015 (endret) Er så redd for og få kviser ,har aldri hatt kviser før .ikke når jeg gikk på p-piller heller,får dere ikke mensen i det hele tatt? Endret 3. november 2015 av lovedrug
Jente-19 Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Jeg begynte på p-piller men pga kraftige mensensmerter, gikk jeg over til minipiller. Jeg ble anbefalt å gå på minipiller en stund før p-stav, fordi noen kan få blødninger selv om du går på minipiller/p-stav. Jeg fikk noen blødninger første mnd, men etter 3mnd med minipiller gikk jeg over til p-stav og har ikke hatt noen blødninger siden den første mnd med minipillene. Jeg er veldig fornøyd med p-staven. Er så herlig å slippe mensen og stresse med å huske på pillen hver dag. Jeg har ikke lagt på meg, jeg har heller ikke lagt merke til at jeg har fått mer kviser enn normalt. Jeg får av og til kviser, men om det har med p-staven å gjøre, vet jeg ikke.Anonymkode: bd2bb...73fSvarte visst som anonym nå, men hilsen 19 år gammel jente
Jente-19 Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Er så redd for og få kviser ,har aldri hatt kviser før .ikke når jeg gikk på p-piller heller,får dere ikke mensen i det hele tatt?Jeg vet ikke om du vil få kviser av å ha p-stav, men for meg virker det logisk at du ikke vil få det om du ikke fikk det av p-piller. Spørs gjerne hvor gammel du er også. Jeg har ikke hatt mensen på et halvt år, som er så lenge jeg har gått på minipiller og p-stav. Noen kan få det da, det er derfor det kan være greit å teste ut minipiller først, siden det inneholder samme type hormon som i en p-stav. Jeg hørte med legen min om det ikke var en dårlig ting å aldri ha mensen, men hun sa at det ikke gjorde noe. Det at kroppen skal renses osv var bare en myte.
lovedrug Skrevet 3. november 2015 Forfatter #8 Skrevet 3. november 2015 Jeg vet ikke om du vil få kviser av å ha p-stav, men for meg virker det logisk at du ikke vil få det om du ikke fikk det av p-piller. Spørs gjerne hvor gammel du er også. Jeg har ikke hatt mensen på et halvt år, som er så lenge jeg har gått på minipiller og p-stav. Noen kan få det da, det er derfor det kan være greit å teste ut minipiller først, siden det inneholder samme type hormon som i en p-stav. Jeg hørte med legen min om det ikke var en dårlig ting å aldri ha mensen, men hun sa at det ikke gjorde noe. Det at kroppen skal renses osv var bare en myte.Jeg er 25 år så det er vel lite trolig at jeg plutselig får kviser . Er det sant at det kan ta 2-3 år for og bli gravid etter og ha tatt den ut? Det skremmer meg litt ,har jo ikke så lenge igjen haha
Jente-19 Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Jeg er 25 år så det er vel lite trolig at jeg plutselig får kviser . Er det sant at det kan ta 2-3 år for og bli gravid etter og ha tatt den ut? Det skremmer meg litt ,har jo ikke så lenge igjen hahaJeg er 25 år så det er vel lite trolig at jeg plutselig får kviser . Er det sant at det kan ta 2-3 år for og bli gravid etter og ha tatt den ut? Det skremmer meg litt ,har jo ikke så lenge igjen hahaJeg er 25 år så det er vel lite trolig at jeg plutselig får kviser . Er det sant at det kan ta 2-3 år for og bli gravid etter og ha tatt den ut? Det skremmer meg litt ,har jo ikke så lenge igjen hahaDet er folk som blir gravid fra uker til år ser jeg når jeg søker på det. Men det varierer nok veldig fra person til person og trenger ikke å være pga p-staven. Hormonene skal forsvinne raskt ut av kroppen etter den blir fjernet. Om du ønsker å fjerne den før det har gått tre år kan du også det :)
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå