AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Hei Skulle å trekke ut 2 visdomstenner for en uke siden. Hadde full bestennelse rundt den ene visdomstannen nede. Tannlegene begynte å pirke og skulle ha den ut, men etter 10 bedøvelsesprøyter nede som ikke ville fungere, hadde jeg så ondt at de ikke kunne fortsette. Så hun satte to bedøvelse sprøyter oppe, å trakk den tannen. Når jeg kom hjem spydde jeg hele dagen ( mest sannsynlig av all bedøvelsen) , og var helt hamster i hele høyre side. Klarte ikke å spise på flere dager. Ble satt på antibiotika i en uke, men betennelsen har ikke gått helt bort. Kan jeg få fjernet den tannen på sykehuset? Under narkose? Anonymkode: b3fa5...419
Gjest Løvemunn Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Det spørs vel om du kan fjerne en tann på sykehuset om det er en ukomplisert ekstraksjon.Syns det er svært betenkelig at tannlegen ville trekke en betent tann, det er noe man absolutt ikke skal gjøre, da betennelsen kan gå over i blodbanen. Så snart betennelsen gir seg vil du kunne trekke tannen på vanlig vis, og forhåpentligvis vil det gå greit og relativt smertefritt for seg.Dette klarer du, lykke til!
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå