Gå til innhold

Stemmer du FrP, sveip til høyre

Anbefalte innlegg

Skrevet

Overrasket over hvor mange Tinder-jenter som skriver dette. Er smak hva politisk parti angår så viktig at det er en dealbreaker? 

Anonymkode: c5fd5...302

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ingen som ønsker seg type med IQ under snittet da.

Anonymkode: 7552e...784

• Liker 21
Skrevet

Se på denne:

"Søker noen å slette denne appen med. Det er en grunn til at hjertet ligger på venstre side av kroppen, og det er blindtarmen ligger på høyre side. Tilhører du høyresiden så sveip i den retningen."

• Liker 3
Skrevet

Hva får deg til å tro at folk som stemmer FrP må ha IQ under snittet? Du må vel heller være litt dum for å tro at bilfritt sentrum er en god idé. 

• Liker 7
Skrevet

Hva får deg til å tro at folk som stemmer FrP må ha IQ under snittet? Du må vel heller være litt dum for å tro at bilfritt sentrum er en god idé. 

Jeg har fulgt med litt på KG, nettaviser, og en del annet. Jeg er smartere enn en som tror at de to eneste partier som eksisterer her i Norge er FrP og MDG.

• Liker 8
Skrevet

Ja, for det fungerer jo så dårlig i resten av Europa. Oh wait...

Anonymkode: b6f9c...546

• Liker 7
Skrevet

Jeg kunne ikke datet noen jeg ikke kunne ledd av Siv Jensen med.

• Liker 13
Skrevet

litt sort/hvitt syn på livet kanskje? 

Men det er også statistikker på at FRP-velgere i snitt har lavere utdanning enn for eksempel de rødgrønne. 

Anonymkode: 717a1...d02

• Liker 7
Gjest Overrasket
Skrevet

Betyr å sveipe til høyre at man fjerner treffet? Greit det vel, ser ikke problemet, jeg. 

Skrevet

Hadde jeg komt over en som skrev noe sånt hadde jeg sveipet vekk pga det... 

Skrevet

Slapp av FRP har gått kraftig frem ifølge siste måling som ble nevnt på nyhetene igår ;) 

Lurer på hvorfor? bare vent til det begynner å svi mer i lommebøkene deres, og dere skal betale 
for alle asylsøkerene som kommer i hundrevis hver uke\dag de neste årene. Tipper jeg pipa får en annen lyd.

Hittil har det vært lett å være politisk korrekt å synes synd på alle, det er ikke like lett når folk begynner å kjenne
på det selv. Alle er seg selv nærmest uavhengig av parti ;) 

Anonymkode: f9078...553

• Liker 6
Skrevet

Jeg kunne ikke datet noen jeg ikke kunne ledd av Siv Jensen med.

Er du så glad i å betale skatt for syrere du da?

• Liker 2
Skrevet

litt sort/hvitt syn på livet kanskje? 

Men det er også statistikker på at FRP-velgere i snitt har lavere utdanning enn for eksempel de rødgrønne. 

Ja, hva så? Det finnes FrP-velgere som er godt utdannet også, så å bare utelukke alle fordi de stemmer FrP er useriøst. Vitner ikke om høy utdanning akkurat. Dessuten er ikke utdanning viktig. mange suksessrike mennesker har aldri gått på universitetet.

• Liker 3
Skrevet

Hadde jeg komt over en som skrev noe sånt hadde jeg sveipet vekk pga det... 

Helt enig. Selv om jeg ikke stemte FrP så hadde jeg sveipet vekk. 

Skrevet

Slapp av FRP har gått kraftig frem ifølge siste måling som ble nevnt på nyhetene igår ;) 

Lurer på hvorfor?

FrP går frem fordi folket er lei av innvandringspolitikken. Vi betaler for nok syrere nå. Akkurat nå merker vi ikke så mye, men skattene kommer til å gå opp. Da vil stadig flere bli lei av de rødgrønne.

Skrevet

Nei, for å ikke ønske at Norge blir en islamsk stat er å ha en IQ under snittet.

Svaret er vel snarere at jenter ikke eier peiling på politikk utover at de vet at Justin Bieber er president i California. 

Anonymkode: d622e...c4e

• Liker 4
Skrevet

Vi får se hva de samme jentene sier når de ikke kan gå fem skritt på gaten uten å bli antastet av migranter fra muslimske land. 

Da høres nok Frp ganske greit ut tipper jeg. 

Anonymkode: d622e...c4e

• Liker 4
Skrevet

Og per dags dato er andregenerasjonsinvandrere noen av de som bidrar mest til dagens BNP. Så de betaler faktisk seg selv tilbake. 

Jeg lar meg alltid forundre over hvor kort Fremskrittspartiets velgere tenker. 

• Liker 9
Skrevet

Overrasket over hvor mange Tinder-jenter som skriver dette. Er smak hva politisk parti angår så viktig at det er en dealbreaker? 

Ja, det er viktig. Jeg gidder ihvertfall ikke å bli sammen med ei som ser på meg som en idiot pga. livssynet mitt.
Hvis du er FRP-er, så er du kanskje ikke så glad i innvandringen? Hva om du ble sammen med ei som helst vil hjelpe folk fra fattige land ved å ta de inn til Norge? Om du er typisk FRP-er, vil du da ha respekt for henne og hennes valg eller vil du se på henne som en idiot?

• Liker 2
Skrevet

Og per dags dato er andregenerasjonsinvandrere noen av de som bidrar mest til dagens BNP. Så de betaler faktisk seg selv tilbake. 

Jeg lar meg alltid forundre over hvor kort Fremskrittspartiets velgere tenker. 

Bidrar mest ? ...må jeg få en slags kildehenvisning for. Kontroversielt utsagn for å si det mildt. 

• Liker 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...