AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #1 Skrevet 3. november 2015 Jeg er en jente på 20 år. I det siste har jeg vært seksuelt aktiv med en jeg holder på med. Han er veldig høy, og er også ganske stor nedentil. De første gangene gikk dette helt fint, men plutselig en dag merket vi at det var blod over alt når vi var ferdig. Jeg trodde først jeg bare hadde fått mensen for tidlig, men dagene etterpå viste det seg at dette ikke var tilfelle. Senere i uken hadde vi sex igjen og det samme skjedde, ikke da heller hadde jeg fått mensen. Hvorfor skjer dette? Har jeg rivnet? Jeg merket ingen forskjell og det gjorde ikke vondt. Noen andre som har hatt samme problem? Anonymkode: 28866...1eb
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #2 Skrevet 3. november 2015 Gå til legen Anonymkode: 11a51...2aa 1
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #3 Skrevet 3. november 2015 Dette spørsmålet er det bare du selv som kan svare på. Anonymkode: 8f2ae...669 2
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Gå til gynekolog!Kan være at han har støtt hardt mot livmorhalsen din, men da ville du hatt store smerter under støtingen.Han kan ikke lage rifter i huden din med penis, med mindre han har piercing, men om han bruker fingrene kraftig på innsiden kan det være derfor du blør også, og det kjenner man ikke nødvendigvis når man blir fingret men merker etterpå. Anonymkode: 5c166...084
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Dette har skjedd med meg og før, jeg prøvde å få en gynekologisk undersøkelse men fordi legetilbudet var helt på trynet der jeg bodde da så fikk jeg ikke sjekka det. Gikk jo over før jeg fikk meg en fastlege. Helsesøster og legen på helsestasjon for ungdom sa i alle fall til meg at det kan være at jeg bare hadde blodårer som lett sprakk i livmoråpningen eller noe. Anbefaler deg å oppsøke legen på helsestasjonen for ungdom og få en leges mening og kanskje en gynekologisk undersøkelse. Det er nok ikke noe farlig, men det er alltid greit å få det sjekka ut. Lykke til ❤️ Anonymkode: b399f...d22
Prebs Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Går du på p-piller? Har vært ute for en jente fikk uregelmessige blødninger under/etter sex pga dette. Det ble byttet til et annet fabrikat og det løste problemet.
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #7 Skrevet 3. november 2015 Å påstå at "han er for stor" er som å påstå at, "jeg får for mye i lønn"... Anonymkode: 1c751...cf6 3
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #8 Skrevet 3. november 2015 Å påstå at "han er for stor" er som å påstå at, "jeg får for mye i lønn"...Anonymkode: 1c751...cf6feil Anonymkode: 11a51...2aa
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #9 Skrevet 3. november 2015 Å påstå at "han er for stor" er som å påstå at, "jeg får for mye i lønn"...Anonymkode: 1c751...cf6Enig hehehehehe Anonymkode: 5c166...084
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #10 Skrevet 3. november 2015 Er selv stor og har opplevd at det har kommet blod etter samleie. I livmoren kan det ligge rester en periode etter avsluttet mens. Ved trykk pga stor penis kan dette komme ut. En vanlig penis er rundt 1,5 til 2,0 dl. En stor penis kan fort bli det dobbelte. Null stress. Anonymkode: b8547...a31
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå