Monafj Skrevet 2. november 2015 #1 Skrevet 2. november 2015 Jeg har ofte veldig vondt i halsen når jeg våkner om morgenen. Den kjennes veldi tørr, og det er vondt å svelge. Det går alltid bort noen timer etter at jeg har stått opp, og jeg har hatt det en stund, så det kan ikke være halsbetennelse... Hva kan dette være ?
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #2 Skrevet 2. november 2015 munntørrhet? Snorker du mye? Sover du med munnen åpen? Prøv å ha et glass vann på nattbordet. Drikk litt før du sovner, en slurk når du våkner om natten, og når du våkner. Anonymkode: 829e2...59a
AnonymBruker Skrevet 2. november 2015 #3 Skrevet 2. november 2015 Har du det kaldt på sover\rommet om natten? Kanskje det kan være det. At du puster inn mye kald luft. Anonymkode: 79968...c64
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #4 Skrevet 3. november 2015 Er også sånn, våkner kjempetørr og vondt i halsen, dårlig ånde..... Selvom jeg sørger for å drikke mye vann før jeg sovner.Kjipt for kjæresten vil ikke ha morgensex pga ånden min og jeg snorker ikke eller sover med åpen munn så jeg skjønner ikke hvorfor jeg skal bli så tør og sår! Anonymkode: 75c22...052
Millimani Skrevet 3. november 2015 #5 Skrevet 3. november 2015 Bruker du medisiner? Mange medisiner gir munntørrhet. Uansett om det er det eller noe annet, så kan man få kjøpt tabletter eller gel mot munntørrhet på apoteket. Det kan hjelpe
AnonymBruker Skrevet 3. november 2015 #6 Skrevet 3. november 2015 Jeg er plaget med refluks og våkner alltid med en svie i halsen. Anonymkode: 91dfb...bb4
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå