Gå til innhold

71 grader nord.


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Da er vinneren kåret! Hva synes dere?

Synes vel det var ganske så fortjent.

Eneste alternativ var vel Magnus. Erik var litt mer ustabil - ikke så hjelpsom og postiv som de 2 nevnte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var i alle fall for meg en ganske overraskende vinner.  Jeg hadde ikke satt Stian på min topp 3 forventede vinnere ved sammenslåingen, for eksempel.  Trodde først på Yngvar, så Eirik helt fram til Stian snakket masse om hvor flott det ville være å ta med premien hjem til kjæresten.  Først da skjønte jeg at det var han som kom til å vinne.

Jo, det var en fortjent vinner.  Han eller Magnus, enig i det.  Eirik ble i overkant cocky for meg, synes også han gikk vel hardt ut mot Otaner under konfrontasjonen de hadde med ham. 

Kanskje på tide å fornye konseptet en smule nå?

Anonymkode: 8acd9...8e3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja synes også konseptet må fornyes nå. Blir litt kjedelig, og jeg får ingen "connection" med deltagerne slik som før. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

 

Robinson er vel ikke noe særlig spennende det heller. Men folk ser vel på dette, av mangel på noe bedre....

Problemet med 71 grader Nord (slik jeg ser det) er at det går ut på nøyaktig det samme, heile tiden! Deltakerne kommer til et område, hvor de skal gå en lang tur (ski / truger, kajakk, sykkel eller andre fremgangsmåter) og så skal de løse ett par oppgaver underveis. Hvis de gjør noen av disse oppgavene feil, så må de vente i kanskje femten minutter eller noe før de kan gå videre. Eller hvis de gjør oppgavene riktig, så får vinneren av heile programmet en eller annen premie.

Heile opplegget går ut på at de skal gå en veldig lang tur (eller opp på noen fjell) for å løse noen oppgaver underveis. Deretter skal de overnatte i telt eller på hotell om natten. Når de er ferdige med å gå tur i ett område, så blir de fraktet til ett annet område i Norge. Hvor de skal gå enda en fjelltur (eller gå en veldig lang distanse) med noen oppgaver underveis. Enkelte turer går riktignok over fleire dager, slik at deltakerne skal  komme seg frem til ett bestemt sted før de skal slå opp telt. Så kan de begynne å gå igjen, på ett bestemt tidspunkt neste morgen.

Anonymkode: 1c0d4...030

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Før så var det mer av at de måtte skaffe seg skyss/overnatting selv. At de ikke bare var på fjell/sjø/spektakulære steder, men i mer befolkede områder. 

Ja, de må ta noen grep for å gjøre det mer spennende, får bare håpe de ikke går i fella og tar castingen helt ut. Vi trenger ikke type paradisehotel-klientell, fjollete stylister som aldri har vært uti skogen før og andre kuriositeter. Det må fortsatt være "vanlige folk" .... (Misforstå meg rett....) 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...