Gå til innhold

Sykehus

Fremhevede innlegg

Skrevet

En i klassen min nærmest skryter, eller ikke skryter da, men han snakker ofte om det og tar det opp hver gang han kan, av at han en gang løp/jogget i så mange timer at da han var ferdig så kollapset han og måtte på sykehus. 

Høres det troverdig ut? Jeg synes det høres så rart ut, og tenker at man ville vel ikke klare å aktivt utmatte kroppen så mye? Eller hva? Og ville det i så fall ikke bare hjelpe å hvile hjemme, spise og drikke vann? 

Det er ikke det at jeg på død og liv skal få fram at det han sier ikke er sant, men jeg er så lei av å høre på den historien hans, og har etterhvert begynt å lure på om det faktisk er sant... 

Anonymkode: f6a70...857

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det kan jo sikkert skje, men det var en sykt uinteressant historie da. Holder å høre den én gang liksom.

Skrevet

Det kan jo sikkert skje, men det var en sykt uinteressant historie da. Holder å høre den én gang liksom.

Jaa, var jo interessant eller hva man kan si, den første gangen, men nå er i alle fall jeg skikkelig lei. Men samtidig så høres de så alvorlig ut når han forteller, så føler ikke at jeg kan si noe for at han skal slutte å fortelle den.

Anonymkode: f6a70...857

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...