Gå til innhold

venn


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

 

har truffet en person jeg vil bli venn med.  personen har sagt h-n vil finne på noe en dag men er travel. det var for 3 uker siden, derfor spurte jeg igjen og personen svarte h-n er opptatt frem til neste år med jobb og andre ting.  burde jeg ta det som et tegn på at personen ikke vil bli bedre kjent med meg?

Anonymkode: b5805...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

nå har han forklart mer hvorfor h-n er optatt. Personen er lokal leder for et av ungdomspartiene. Og det tar mye tid, var det jeg møtte personen og

spurte om personen ville finne på noe neste år da, men så angrer jeg meg og skrev bare glem det

så fikk jeg svar senere at det var litt langt frem  og planlegge. H-n beklagte og for at det var vanskelig og finne på noe med h_n

vil personen ha noe med meg å gjøre eller prøver personen og si at h-n ikke vil skape et vennskap på en fin måte?

spurte om jeg skulle slutte og prøve og finne på noe etter h-n hadde svart.  Svaret jeg fikk var at det var bare og spør men at jeg måtte skjønne at personen hadde dårlig tid, noe jeg gjør og at jeg ikke skulle ta det personlig

Virker bare så like vi to som personer og har ikke akkurat mange venner

 

Anonymkode: b5805...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres ut som h_n ikke prøver og såre dine følelser

Endret av Twix1010
skrivefeil
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

jeg er en av personene som ikke har noe problem og være alene, men har lyst på mer venner nå slik jeg har folk å være med hvis jeg vil.  personen virker veldig sosial på politiske møter med snakkingen etterpå. personen jobber fulltid hele dagen, kommer hjem i 9 tiden hver dag. har et friår før viderstudier.  sier at h-n reiser vekk ofte i helger.  er 1 år forskjell i alderen er dårlig på og lese mellom linjene 

Anonymkode: b5805...9ed

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er en avvisning. Dersom han/hun ønsker kontakt med deg, så kommer h*n til å ta kontakt. Ballen ligger ikke i ditt hjørne lenger. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...